Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av kronärtskocka
chrissiya skrev:
kronärtskocka skrev:
chrissiya skrev:Hur gammal ska bebis/barn vara för att man ska ha en boba 2 g? N är snart 10 månader. Nästan 9 kg.
Var hittar man boba billigast?:)

(hoppas de e ok att låna tråd husmodern!)
Vi började använda vår när barnet var 11 månader och det funkade bra.

Tinytots rear ut sina gamla 2G, tror de är billigast av de svenska åf iaf.
http://tinytots.se/Article.aspx?cat=320
Du trivs med din?;)
De har gjort en nyare 2G eller rear de ut pga 3G?
2G har slutat tillverkats tror jag iom att de utvecklade selen till 3 G. Vi har en 2G som vi har varit väldigt nöjda med. Passar oss mycket bättre än Manducan vi hade innan. Nu när sonen är drygt två drömmer jag dock om en sele som har ännu större mått, så jag sneglar på Tulas Toddlersele... :oops:
Av LillaGrodan
Emma_oh skrev:
LillaGrodan skrev:Det beror ju lite på hur din kropp ser ut :-). Jag är liten på alla håll så Tuli kan jag tyvärr inte ha. Wompat har jag inte testat, men skulle vilja :-). Hur som helst jag har haft Boba och använder numera Oh snap. Boban satt kanon på mig. Oh snapen är ju galet skön, avlastar jättebra när man har ett större barn (min yngsta blir 3 år i april), men har inte huvudstöd så fungerar inte så bra så länge man har barn som sover på ryggen.
Men om oh snapped är så skön kan det kanske vara värt att fixa ett huvudstöd själv till den? :hmm:
Ja, det borde man rimligtvis kunna göra....om man är lagd åt det hållet :-D. Jag är helt inkompetent vad gäller sömnad :-). Man borde ju egentligen bara kunna kopiera ett huvudstöd från en annan sele och bara anpassa storleken så att det passar. Det är ju inget som så att säga ska bära upp något tungt direkt :-). Bara så att de inte tappar huvudet. Borde till och med jag klara av :-).
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?