Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sjaltokan
Mamma Eli skrev:
thowida skrev:Dolcino har ju ett par med bara en rand längst ut
Intressant! Hur är de i tjocklek och mjukhet och så?
jämförbara med didymos eller easycare något tjockare än easy men mjuka och tunna, jag har både den blå och den röda och gillar dem skarpt.

Jag tycker storkarna är tjockare även leosjalarna.

Den didy jim jag kände på var strävare än min eva och påminde ganska mycket om den lisa jag hade, lite strävhet eller grovhet som liksom aldrig försvann.

Natibaby är också bra sjalar, tunna och mjuka likvärdiga didymos.

Både nati och dolcion är tunnare och mer lättknutna än de äldre hopparna. Jag köpte en helt ny hoppe från hoppediz.de för två år sen den var supertunn och lättknuten jämfört med alla andra hoppar jag klämt på
Användarens profilbild
Av Kristina
Mamma Eli skrev:
Kristina skrev:Natibaby.
Har aldrig sett dessa. Ska kolla runt lite. Kan du beskriva sjalen lite? Gärna i jämförelse med Hoppediz, Didymos, Easycare och Amazonas CarrySling som jag känner till.
Nu svarade ju Thowida bra. Vill du veta mer kan jag skriva senare, sitter med snuttande bebis i ringsjalen nu och har bara en hand att skriva med..
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
thowida skrev:Natibaby är också bra sjalar, tunna och mjuka likvärdiga didymos.

Både nati och dolcion är tunnare och mer lättknutna än de äldre hopparna. Jag köpte en helt ny hoppe från hoppediz.de för två år sen den var supertunn och lättknuten jämfört med alla andra hoppar jag klämt på
Intressant med hoppen - är de nyare tunnare tro? Någon annan som vet?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?