Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad mycket fina bodys du sytt. Har du använt mönster från Ottobre? Jag har också tänkt sy en massa kläder till vår tvåa som kommer i början av juli, och har köpt och lånat tidningar, men inte kommit igång att sy än...
sjd skrev:Vad mycket fina bodys du sytt. Har du använt mönster från Ottobre? Jag har också tänkt sy en massa kläder till vår tvåa som kommer i början av juli, och har köpt och lånat tidningar, men inte kommit igång att sy än...
Tack. Nja jag pusslade ihop en överdel + en underdel + att jag gjorde omlott. För jag hade köpt så många tidningar så jag blev snål och köpte inte numret med omlottbodyn.:) Men när man kommit igång går det inte sluta, mitt tyg har legat sen i somras och jag har bara sytt några mössor och tröjor innan.:)
KajsaW skrev:Fantastiskt fina!!! :love: Djungelkläderna var ju helt fantastiska och regnbågsfärgade och.... :app:

Mycket av din tid, tid, tid och energi önskas! ;-)

Tack:) Nja tid och energi finns det inte så gott om. Men man fick en kick av att kolla på bebisen på RUL.:) Och sen såg dom att det troligen var en pojke, så vi var på linde och kikade. Men jag blev förvånad över hur lite "roliga kläder" det fanns på killsidan jämfört med tjejsidan.:/ Så då åkte maskinen fram.:)
Elima skrev:Alla nya bilder :love:
Wow alltså, vad du kan sy fina grejer :vågen:
Tack.:)
kvarnvik skrev:Jösses vad du syr :siishah: Jättefint! Jag önskar att jag fick sätta mig och sy i alla mina fina tyger som ligger här, men den tiden går åt till annat just nu, tyvärr :roll:
Tack.:) Ja när man väl sätter sig går all ledig tid åt att sy, klippa.:) Men det är avslappnande att rita och klippa tyg när man ser på tv på kvällen.:) Och klippa mudd och sånt. Sen är det bara att sy när man väl ska sy, och har man några plagg på lager går det snabbare än att göra varje plagg från början.:)
Tussilago74 skrev:wow!!!! :love: :app: :love:
tack.:)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?