Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hellen
Wow, de där gillade jag :P Jättefina :tumsup:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Alltid roligt med nya mönster! :lol:

(men det blir nog iaf en Jim hemma hos oss... :wink: )
Användarens profilbild
Av Eld77
Den svarta var riktigt häftig!
Användarens profilbild
Av sacha42
hmm den svarta skulle nog alla djurhår synas på och jag är inte en röd/orang/gul människa(ser sjuk ut i det) :cry:

finns dem inte i nån fin blå eller brun eller rosa färg?? :D :twisted: :wink:
Användarens profilbild
Av Cayenne
Jo, jag har sett dem:-) JAg tycker om dem - liksom jag gör med de flesta didysar. Maken blev lite tokig när han såg dem *s*

Jag ska snart göra en beställning - kanske redan nästa vecka, så vill ni vara med, så....... Vem vet - kanske kommer de in i mitt lager?
Användarens profilbild
Av Scharlott
Jag tyckte tygproven var snygga, men som sagt gärna en "livebild".
Användarens profilbild
Av diddeldi
Lottie skrev:Jag tyckte tygproven var snygga, men som sagt gärna en "livebild".
det finns nog inga livebilder ännu eftersom de fortfarande är på vävstolarna :wink:
Användarens profilbild
Av mojsan
...*flämt* den svarta ser ju urtuff ut!!! Hmm... men jag har ju annat jag vill ha.... och egentligen behöver jag ju inget mer... äsch! Varför GÖR du på detta viset!!!
Användarens profilbild
Av Ester
SNYGGA!!!!! :shock:
Användarens profilbild
Av Tiz
Katharina skrev:Nytänk :-D

Fast just nu blir jag bara ledsen när jag tänker på didymossjalar :cry:
Varför? Det känns som jag har missat något?
Användarens profilbild
Av Blixa
Kul med nytänk på sjalmönster. Märkligt egentligen att det finns så väldigt mycket ränder och så lite andra mönster. Det här ger helt klart hopp om nya snygga mönstrade sjalar.
Användarens profilbild
Av Helena
Det där med att ränder är vanligt måste väl vara att det är lite mer tidskrävande och komplicerat att väva andra mönster eller vad tror ni?
Användarens profilbild
Av linafelicia
Helena skrev:Det där med att ränder är vanligt måste väl vara att det är lite mer tidskrävande och komplicerat att väva andra mönster eller vad tror ni?
Att väva dom för hand är definitivt mer ticskrävande och komplicerat, men dom är väl fabriksgjorda? Isåfall är det bara en annan sorts vävstol och så styrs det av en dator. Det tar inte många minuter att väva en sjal i en fabrik...

Den svarta är underbar!!!
Varför går jag in här och kollar :whut::duh: , det slutar bara med att jag vill ha nya sjalar.....
Användarens profilbild
Av jazoo
Blixa skrev:Kul med nytänk på sjalmönster. Märkligt egentligen att det finns så väldigt mycket ränder och så lite andra mönster. Det här ger helt klart hopp om nya snygga mönstrade sjalar.
Jo, jag håller helt med, är ju själv inte döförtjust i randigt. Men om jag ska vara helt ärlig tycker jag att denna nya didy ser ut som en gardin..... :shock: Snygg gardin, visserligen, men inget jag skulle vilja bära i... 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?