Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Summer
Min A3 laminerar ju alla formaten. Jag tycker inte den tar så mycket mer plats än en A4 så jag hade valt A3. A5 håller jag som helt oanvändbar (jag laminerar massor i A5-storlek, det är inte det, men att inte kunna laminera större, oj vilket slöseri)... A3 är jätteroligt till projekt, anslagstavlor, scheman mm. Jag gör tex egna planscher och sätter upp.
Användarens profilbild
Av tinaw
Definitivt A3 tycker jag. Även om man inte har en A3-skrivare kan man skriva ut på två A4 och laminera med A3. Och eftersom A3 laminerar samma bredd som långsidan på ett A4 (medan A4 laminerar kortsidans bredd) är den inte särskilt mycket större än A4 egentligen.
Användarens profilbild
Av Summer
normala laminat är 100 eller 125 mic
ju tjockare apparaten klarar desto bättre skulle jag säga

Kan du inte bara köpa den där A3 för 300kr från Kjell & Co som jag rekommenderade :lol: (alla jag känner som har den är supernöjda! och den jag känner som har slitit ut en köpte en ny likadan!)
Användarens profilbild
Av Summer
De billigare brukar inte klara av att smälta fast lamineringsplasten på pappret så när man börjar klippa så ramlar det av pappret. Det sitter bara bra där det är plast-mot-plast, dvs kanterna. Jag laminerar massor med blad som jag sedan skär/klipper i mindre bilder. Det är aldeles för jobbigt att först klippa små bilder, laminera varje bild (man lägger de med mellanrum i lamineringsfickan) och sedan klippa igen.

Hur billig apparat har du hittat? Jag tycker 300kr för en A3-laminerare (eller en A4 för den delen) är superbra pris.
Användarens profilbild
Av Mikaela
Vi har en billigare och visst, den funkar, men den blir lätt överhettad och då måste man stänga av den en stund innan man kan fortsätta.
Av Sofie
Aborre skrev:Den.. den har ju utgått från Kjell! Vilken rekommenderar ni då?

Alltså den här http://www.kjell.com/sortiment/kontor/l ... 3af-p19529
Nu vet jag inte riktigt var du bor, men det stpr att den finns i lager i butiken i Nacka Forum.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?