Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Cayenne skrev:Jag tycker ju om Tricot-slen - den vinröda!

Bild

Jag har inte tagit någon annan bild på den (borde dessutom inte sitta här just nu..... :twisted: )

Men en annan dag kanske det kan bli en annan bild på den - bredvid den röda.
Men är inte tricot slen lite tjock för att använda på sommaren?
Användarens profilbild
Av naimiez
Jag jämförde Tricot Slen och Pikku-Ruu och kände knappt någon skillnad. Har ju även en Sino och kan definitivt säga att den är absolut tunnast. De andra känns som de de är dubbelvikta jämfört med Sino.
Användarens profilbild
Av Veronica
De andra känns som de de är dubbelvikta jämfört med Sino.
Är Sinon mindre stadig då? Jag blir mer och mer sugen på en Sino, men med tanke på att Isak vägde 4300 g när han föddes så är det nog ingen mini-bebbe som kommer den här gången heller. :wink: [/quote]
Användarens profilbild
Av Veronica
Nu har jag babblat om Sinon till höger och vänster i min omgivning, så jag har fått en hint om att jag kanske får den i födelsedagspresent, jag fyller ju år strax innan BF (vilket är bra på sätt och vis, men trist att jag väl typ bara kommer att få skallror och små filtar :wink: )
Användarens profilbild
Av naimiez
Kan ju inte testa för det är en stor mage ivägen :babysits: kan inte råda där men den är tunn och känns superskönt när man tar i den. Om inte annat gå den npg som smör här om du vill sälja sen :-)
Användarens profilbild
Av Cayenne
Helena skrev:
Cayenne skrev:Jag tycker ju om Tricot-slen - den vinröda!

Bild

Jag har inte tagit någon annan bild på den (borde dessutom inte sitta här just nu..... :twisted: )

Men en annan dag kanske det kan bli en annan bild på den - bredvid den röda.
Men är inte tricot slen lite tjock för att använda på sommaren?
Jag har att gämföra med den tunna Pikku Ruun, och dessa två tycker jag är likvärdiga (fast Tricot Slen är gosigare.) När man har pyttebäbis o ammar, är väl iofs allt varmt? :?
TS är stadigare än min Pikku Ruu.
Användarens profilbild
Av mia75
Jag testade en minimundus på Mammas mage här i Uppsala, den var jättehärlig! En sådan tror jag att jag ska ha! :D
Av Agneta H
Veronica skrev: Är Sinon mindre stadig då? Jag blir mer och mer sugen på en Sino, men med tanke på att Isak vägde 4300 g när han föddes så är det nog ingen mini-bebbe som kommer den här gången heller. :wink:
Min son vägde 4,5 kg och var 56 cm vid födseln. Han är nästan 3,5 månad nu och väger drygt 7 kg. Det går utmärkt att bära honom i en Moby. Har börjat med vävd sjal men märker faktiskt ingen större skillnad. Fast jag kanske knyter den vävda för dåligt. :wink:
Användarens profilbild
Av naimiez
Veronica skrev:Sen vill jag ha en djupröd sjal, så varm i färgen som möjligt och det är ju så svårt att se på bilder på nätet hur färgen är, jag tycker allt ser blaskigt tomterött ut... hjälp.
Vet inte om du får känslan av de röda varianterna här men Pikku är mer julröd åt blåa hållet och Tricot mot det oranga hållet....

Bild
Användarens profilbild
Av Veronica
Tack vad ni är härliga! :D Här kan man alltid vara säker på att få hjälp med minsta bryderi.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?