- fre jun 18, 2010 19:09

Bowzee: På en billigaffär som heter Olssons basar. Tavlan är 90*60cm, rätt lagom storlek & kostade 229:-. Pennor köpte jag på Ikea för jag vill ha lite olika färger att skriva med
svas skrev:Ska se om jag kan fota imorgonShuna76 skrev:Vi har en whiteboardtavla med alla familjemedlemmars namn & veckodagarna inskrivna med vattenfast penna. Sen fyller vi i tider, om det är något speciellt som ska med till dagis/skola, vem som ska göra vilken syssla m.mKan du inte visa bild?
Längre ner på tavlan har vi matsedeln & ett utrymme där vi skriver upp viktiga saker som alla bör veta t.ex köpa present till kalas, planera in semestertripper & födelsedagar.
Jag gillar vår nuvarande sambandscentral men jag behöver fixa om den så att veckans fasta aktiviteter/händelser finns med någonstans. Äldste sonen börjar skolan till hösten och jag vill att han får koll på vilken dag i veckan det är och om han ska tänka på något speciellt (matsäck, gympakläder, etc.).

Bowzee: På en billigaffär som heter Olssons basar. Tavlan är 90*60cm, rätt lagom storlek & kostade 229:-. Pennor köpte jag på Ikea för jag vill ha lite olika färger att skriva med

Älskade ungar A -0310 V -0507 N -0706 H -1205 T -1405