Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av linafelicia
Jag klädde också om min vagn och det var inte svårt men tog ganska lång tid. Tryckknapparna gick jag till symaskinsaffären och fick isatta.
Jag klippte loss det gamla tyget och använde som mönster. Att klä utanpå tycker jag låter svårare för då har man ju inget mönster att utgå ifrån.
Det är viktigt att fota/skissa massor när man plockar loss och sprättar isär det gamla för man glömmer snabbt hur det satt ihop. Jag tog en del i taget för att inte riskera att blanda ihop en massa olika delar.
Två bilder på vagnen med liggdelen i.
Bild
Bild
Manchester borde gå att impregnera med sån där spray man har till skor. Jag har för mig att jag gjort det med min manchesterjacka. Det gäller väl bara att inte impregnera delar där barnet kanske tuggar.
Av liten06
linafelicia skrev:Jag klädde också om min vagn och det var inte svårt men tog ganska lång tid. Tryckknapparna gick jag till symaskinsaffären och fick isatta.
Jag klippte loss det gamla tyget och använde som mönster. Att klä utanpå tycker jag låter svårare för då har man ju inget mönster att utgå ifrån.
Det är viktigt att fota/skissa massor när man plockar loss och sprättar isär det gamla för man glömmer snabbt hur det satt ihop. Jag tog en del i taget för att inte riskera att blanda ihop en massa olika delar.
Två bilder på vagnen med liggdelen i.
Bild
Bild
Manchester borde gå att impregnera med sån där spray man har till skor. Jag har för mig att jag gjort det med min manchesterjacka. Det gäller väl bara att inte impregnera delar där barnet kanske tuggar.
snyggt gjort!
Ja jag slopade det, nu har jag sprättat och skrivit på alla delar med märkpenna så jag tror att jag ska kunna komma ihåg vad som är vad :wink:

Det är främst uppe på sufletten jag vill impregnera och där ska väl ingen suga hoppas jag.
Användarens profilbild
Av mimpen
Ah! Intressant tråd! Vår vagn ser inte riktigt så fin ut efter att ha ramlat ur plastpåsen (eller nåt) på flyget från italien. Men den var redan så skruttig och gammal (emmaljunga-00), så vi orkade faktiskt itne reklammera den. Måste göra nåt åt saken...

Fler bilder!
Av liten06
mimpen skrev:Ah! Intressant tråd! Vår vagn ser inte riktigt så fin ut efter att ha ramlat ur plastpåsen (eller nåt) på flyget från italien. Men den var redan så skruttig och gammal (emmaljunga-00), så vi orkade faktiskt itne reklammera den. Måste göra nåt åt saken...

Fler bilder!
det var inte jättesvårt men inget jag gärna gör om, och fint blev det :tumup:
Användarens profilbild
Av mimpen
liten06 skrev:
mimpen skrev:Ah! Intressant tråd! Vår vagn ser inte riktigt så fin ut efter att ha ramlat ur plastpåsen (eller nåt) på flyget från italien. Men den var redan så skruttig och gammal (emmaljunga-00), så vi orkade faktiskt itne reklammera den. Måste göra nåt åt saken...

Fler bilder!
Jamen, visa en bild då! :lol:
Användarens profilbild
Av norkmedoo
jag klädde om en gammal marinblå liggvagn till röd manchester för 7-8 år sedan. kan inte ge nån sybeskrivning för jag gör som jag kan efter hand ;) men den är hel och fin fortfarande :D

Bild
Bild
Användarens profilbild
Av mimpen
norkmedoo skrev:jag klädde om en gammal marinblå liggvagn till röd manchester för 7-8 år sedan. kan inte ge nån sybeskrivning för jag gör som jag kan efter hand ;) men den är hel och fin fortfarande :D

Bild
Bild
Åh! Så fint! Men har du några tips och trix att komma med inför det stora arbetet? Hur mycket tyg går det åt? :hmm:
Av liten06
mimpen skrev:
liten06 skrev:

Fler bilder!
Jamen, visa en bild då! :lol:
:lol: ska se om jag hittar nån
Användarens profilbild
Av puppan
Men dra på trissor vad snygg :love: :love:
Av liten06
puppan skrev:Men dra på trissor vad snygg :love: :love:
mm, jag älskar den. Men ilse klättrar runt som en iller i den så den funkar inte hemma hos oss :|

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?