- ons jan 20, 2010 13:01
Cilia skrev:Tackar!Smultronbarn skrev:Precis sådana är det. Tyvärr skulle de kunna ha varit lite längre, så jag är rädd att den kan brytas av för järnen sitter på insidan av brädan. Därför har jag ställt C:s kök son stöd/nattuksbord vid huvudändan. Och så är det fastskruvat i resårbotten undertill.Cilia skrev:Aha! Tack så mycket för beskrivningen, låter som sagt som en mycket bra lösning.Smultronbarn skrev:Gillar verkligen lösning med väggen! Vad har du under tyget? Själv hade vi en liten planka, men tyckte att det funkade så där.En spånplatta vi hader hemma som jag klätt med ett lager vadd på utsidan och två lager vadd mot sängen. Tyget är sytt som ett upp och nervänt u och fasthäftat på undersidan. Hela altet sitter fast med vinkeljärn (heter de så?).(Hoppas det är ok att låna din idé).
![]()
Och vinkeljärn heter det säkert, typ sådana där små L-formade metallsaker med skruvhål i.
Låna på du bara!

Stolt mamma till Lilleman -06
- som cyklar likt vinden och uppfinner i Lego och Minecraft. Lillvift -14 som gillar sin Ergo bäst och springer och klättrar däremellan.