Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jason
Emmamedhunden skrev:Har faktiskt burit Kasper på ryggen några ggr redan, hemma då han bör vara ur vägen för storebror och jag behöver fixa med mat mm. Han har somnat de gånger han trivdes, vid ngt tillfälle var han missnöjd och fick komma ner. Han var 1,5 mån första gången. Tycker han är rätt stadig, sitter i soffan och svingar/hasar honom försiktigt över till ryggen. Har knytit omslutet eller vrikkesikker, med huvudet innanför.
bilden är dålig, men kanske han syns... :wink:
Bild
Med F hade jag inte vågat så tidigt... nu vet jag ju hur man gör och K känns betydligt robustare!
Snyggt! Hur får du armarna och huvudet innanför?!? Jag har aldrig fått det att lyckas om jag knyter ensam.
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Har burit min Viktor på ryggen i Becon (II) några gånger och det går ju utmärkt! Lätt att få uåå också med konstruktionen den har med insats för de minsta. Ser fram emot mer bärande! Sjalbärandet går det upp och ner med beroende på period. Ammas det väldigt tätt är det liksom inte lönt att ha en i sjal på magen för det blir bara ivägen och nu är det lite tyngre att dubbelbära, blir i så fall mest för enbart bärandets skull för göra något blir för otympligt. Dock har vagga blivit mer favorit den senaste veckan än mage mot mage! :siishah:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?