Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av SoFaD
Sagas mamma skrev:Förlåt då. Jag ville bara veta. :hide:
det är inte bara du som undrat! jag har oxå mailat moderatorer för länge sen o frågat om det ska vara så. så det är inte bara ditt "fel" :-)
Av tumbler
SoFaD skrev:
det är inte bara du som undrat! jag har oxå mailat moderatorer för länge sen o frågat om det ska vara så. så det är inte bara ditt "fel" :-)
Tack för att du skriver det. :heart: Känner mig väldigt opopulär just nu.
Användarens profilbild
Av Ester
sofiaengvall skrev:
belinda skrev:
Elin skrev:men varför skulle det vara ok att sälja tyger här när man inte får sälja annat -varför skulle tyg vara undantaget?
Jag det undrar jag också.
Jag svarade vad jag tycker i tråden jag hänvisades till: http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic.php?f=5&t=150014

Mao tycker jag att det borde gälla allt. Ju lättare att hitta, desto bättre. Obs att jag inte menar företagsannonser och sådant utan bara privata rensningar och liknande. :)

Ha dé! :)
Jag trodde att saken var den att detta inte är ett köp/sälj forum, det finns ju andra rena sådana som blocket och tredara. Kan nog tänka mig att det finns endel pysselforum också.
Det är väl det att det tar så stor plats och att många utidrån s kulle komma och endast köpa/sälja.

Jag tycker att ni är lite väl suriga nu hörrni - :wink:
Användarens profilbild
Av SoFaD
Sagas mamma skrev:
SoFaD skrev:
:heart:
Elin skrev:
sofiaengvall skrev:
belinda skrev:
Elin skrev:men varför skulle det vara ok att sälja tyger här när man inte får sälja annat -varför skulle tyg vara undantaget?
Jag det undrar jag också.
Jag svarade vad jag tycker i tråden jag hänvisades till: http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic.php?f=5&t=150014

Mao tycker jag att det borde gälla allt. Ju lättare att hitta, desto bättre. Obs att jag inte menar företagsannonser och sådant utan bara privata rensningar och liknande. :)

Ha dé! :)
Jag trodde att saken var den att detta inte är ett köp/sälj forum, det finns ju andra rena sådana som blocket och tredara. Kan nog tänka mig att det finns endel pysselforum också.
Det är väl det att det tar så stor plats och att många utidrån s kulle komma och endast köpa/sälja.

Jag tycker att ni är lite väl suriga nu hörrni - :wink:
Men "utifrån" låter ju inte som någon enstaka rensning hemma och liknande som är det jag tycker borde vara ok.

Ok, ska sluta sura :wink:
Användarens profilbild
Av Stark
Sagas mamma skrev:
SoFaD skrev:
Det ar du inte. Ivart fall inte hos mig :heart: .
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?