Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av belinda
Tack för att ni tar er tid att svara och ge tips! Jag har dock inet hunnit pröva något mer, för den har varit upptagen hela dagen av maken ;-) som ju får till det hur bar som helst :shock: *avundsjuk* men jag skaaa få till det, i annat fall får det bli en annan sjal så småningom.
Användarens profilbild
Av Anso
Det är rätta sjaltakter! Hoppas att du lyckas få till knytningen. :D
Av belinda
Hmmm jo jag tror att jag får till det bättre och bättre nu, med era tips! Han sover sååå gott i den, det är så mysigt, och det är inte lika tungt lngre, men det kan bli bättre, och det ska det! ;-) Är ju såklart en övningssak detta att få till det!
April; han väger fyra kilo nu, så det är ju inte så mycket...
trevlig helg på er!
Användarens profilbild
Av Anso
Så roligt att det går bättre. Precis som du säger, det är bara att öva och man kommer på nya knep hela tiden så det är riktigt spännande det här med sjalar. Man blir aldrig fullärd. :D
Av belinda
Nej jag gav upp...ingen mer UBW för min del hehe. Istället har jag blivit m Moby Wrap! Och jag säger bara en sak; vilken skillnad! Shit alltså, hur bra som helst, jag har knutit den _en_ gång och redan tycker jag att den sitter som gjutet! Fast ett par knytningar till som övning måste jag nog göra, heeeelt perfekt är det inte, men skam den som ger sej!

Även maken som inte haft några egentliga problem med Ultimate BW (jo problem med att sätta i det stackars barnet "men hjäääälp hur gööör man ånej han kläms ihjäl, ojojoj, hjälp mej, kom fort, håll i!" :roll: :roll: :wink: ) tyckte att den var mycket bättre! Lowe sover i den nu hos sin moby-pappa.. å det känns sååå bra att det äntligen funkar!
:D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?