Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av EmmaMaria
Mirjam skrev: Jag och min lillasyster bar våra småsyskon (samt andra småbarn) i kanga när vi var i 10-12årsåldern. Smala som stickor båda två men det gick bra. :tumup: Dock är det mycket längesen nu så jag har inga tips men jag blir inspirerad att prova lite igen...
Då får vi kanske lite tips när du provat igen? :)
Av helst
Jag bär också en del i kanga och har samma problem att knuten lätt går upp. Men ett par gånger lyckades jag knyta högre upp och hårdare. Alltså knuten var högre upp på bröstet och barnet högre upp på ryggen. Då var det osannolikt skönt, och knuten höll hur länge som helst. Så nu försöker jag få till det igen,men det har inte lyckats :hmm:
Användarens profilbild
Av Angelicc
blev jätteinspirerad när jag läste den här tråden och hade för mig att jag sett ngt liknande på Indiska. Promenerade ner till Indiska och där hittade jag "Kangas 99,50:-" fanns i tre färger så jag velade ett tag innan jag köpte en. Nu ska jag kolla youtube videos!

Upptäckte på vägen hem att de funkar även jättebra som solskydd på vagnen! :D
Användarens profilbild
Av Chalottentotten
Kom på att jag har en kanga i garderoben, var tvungen att springa och testa direkt :D Och det fungerade, och Emil tyckte om det :D Tack för tipset!
Av Juicy Fruit
Blev nyfiken på att prova jag med, tösen älskade det!
Mycket svalare att bära så än långsjalen märkte jag, perfekt nu på sommaren ju :D
Användarens profilbild
Av EmmaMaria
Juicy Fruit skrev:Blev nyfiken på att prova jag med, tösen älskade det!
Mycket svalare att bära så än långsjalen märkte jag, perfekt nu på sommaren ju :D
Hur gjorde du för att få till det?
Användarens profilbild
Av Jason
Puffar upp den här tråden efter att jag fått inspiration att bära mera enkelt från MariaKB:s blogg :heart:

Hittade ett litet tunt bomullslakan som vi burit i idag. Funkade ganska bra men det var väldigt tunt så nåt mera sjalliknande tyg skulle nog passa bättre. Men jag gillar knytningen då det inte finns tyg på axlarna som tynger.
Av MariaKB
Ja nu blev jag också inspirerad. Traskar ner till Indiska och inhandlar en kanga imorgon! :)
Användarens profilbild
Av Asia
tass
Användarens profilbild
Av Jason
MariaKB skrev:Ja nu blev jag också inspirerad. Traskar ner till Indiska och inhandlar en kanga imorgon! :)
:app: Då får du visa bild sen visst??!
Av UlleL
Tack för inspirationen! :vågen:

Efter läst i den här tråden igår o tittat lite på youtube så letade jag upp min kanga o provknöt. Surrade både uppe o nere. Så bekvämt, så svalt, så lite sjal att ha med :love: :vågen:
Användarens profilbild
Av EmmaMaria
:D
Så tricket verkar vara att ha barnet tillräckligt högt upp och få tyget tillräckligt spänt upptill... Ska testa igen! Tack!
Av Maria Segedi
Häromdagen såg jag en afrikansk granne bära sitt kanske 2 år gamla barn i Kanga, vad glad jag blev! För annars är det ju bara jag som bär häromkring. Men de kvinnorna har ju vissa av dem värsta putbaken och stora byst-helt perfekt sittplats ju! :loving:
Användarens profilbild
Av Jason
Maria Segedi skrev:Häromdagen såg jag en afrikansk granne bära sitt kanske 2 år gamla barn i Kanga, vad glad jag blev! För annars är det ju bara jag som bär häromkring. Men de kvinnorna har ju vissa av dem värsta putbaken och stora byst-helt perfekt sittplats ju! :loving:
Ja det är ju så man skulle se ut för att få till det riktigt bra! Men man får väl nöja sig med det man har :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?