Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Hallonkolan
Här vill jag tassa. Jag har ett par jeans från Vila som ser ut ungefär som de som var på bilden som jag bara älskar. Lite för mycket för de börjar fransa sig överallt.
Användarens profilbild
Av Humleblomstern
Ashe skrev:Jag skulle vilja se hur de ser ut bak. ;)
Skitsnygga i vilket fall. :love:
Roligt att denna tråd kom upp just nu! Sitter nämligen och syr på ett nytt par efter samma mönster, Ottobre 2/2008. Ashe ville se baken på byxorna på bilden men de har blivit så himla slitna att de ser "sådär" ut. De är verkligen välanvända och duger nuförtiden bara som hemmamysbyxor, de har ju några år på nacken. Men jag kan lägga ut en bild på dom jag håller på med nu när jag är klar om ni vill.
Användarens profilbild
Av tweed
Juliusdotter skrev:Nån som vet hur/var man köper gamla nr? Eller kan byxan finnas som enkel mönster (fast det kostar väll nästan som en tidning)?
här kan man beställa gamla nummer http://neanobelle.se/
Användarens profilbild
Av Juliusdotter
kvarnvik skrev:
Juliusdotter skrev:Nån som vet hur/var man köper gamla nr? Eller kan byxan finnas som enkel mönster (fast det kostar väll nästan som en tidning)?
här kan man beställa gamla nummer http://neanobelle.se/
Tack för tippset, :oops: då väntar jag bara på något i brevlådan och ett tillfälle att få köpa jeanstyg.
Användarens profilbild
Av Humleblomstern
Här kommer nu bilder på mina nya jeans, fram och bak. :-).
De är ju inte så märkvärdiga där bak, kanske kan man göra lite roliga fickor eller något. Tyget är en stuv från Ohlssons och jag utnyttjade nästa varenda cm, det var på håret att det inte räckte!
Bild
Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?