Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
mica skrev:Men hur kom det med en madrass i berättelsen? Själv brukar jag ha med antingen vagn eller skrinda med barnen. Men du drar på en madrass istället. :hmm: :D
:Hahaa: :app: :hellu:

Här uppe i Norrland där vi har snö på vintrarna tycker barnen om att åka på åkmadrass :wink: Det är vansinnigt kul även för vuxna :tumup:

Bild från http://www.lindevalls.se/7605.produkter.html
Bild

Jag gissar iallafall på att det är en sådan :wink: :lol:
Av legenden29
Men nu måste jag skratta igen för nu ser jag framför mig en kvinna som bär på ett skrikande, ålande barn, o som drar en vanlig madrass efter sig fort fort så inte den andra ungen ska våga kliva av o hur bilarna stannar o folk glor på henne. Jaag ksulle oxå stannat om jag sett det!!! :whut: :Hahaa:
Användarens profilbild
Av mica
mari_tres skrev:
mica skrev:Men hur kom det med en madrass i berättelsen? Själv brukar jag ha med antingen vagn eller skrinda med barnen. Men du drar på en madrass istället. :hmm: :D
:Hahaa: :app: :hellu:

Här uppe i Norrland där vi har snö på vintrarna tycker barnen om att åka på åkmadrass :wink: Det är vansinnigt kul även för vuxna :tumup:

Bild från http://www.lindevalls.se/7605.produkter.html
Bild

Jag gissar iallafall på att det är en sådan :wink: :lol:
Jösses. En skåning har lärt sig något nytt. :Hahaa:
De enda åkmadrasser jag kände till är de som galna skidturister tar loss i backen och busåker på och krockar med ett träd med.
Användarens profilbild
Av UWO
legenden29 skrev:Men nu måste jag skratta igen för nu ser jag framför mig en kvinna som bär på ett skrikande, ålande barn, o som drar en vanlig madrass efter sig fort fort så inte den andra ungen ska våga kliva av o hur bilarna stannar o folk glor på henne. Jaag ksulle oxå stannat om jag sett det!!! :whut: :Hahaa:
:Hahaa: Ja, då hade nog jag också stannat! (skrattar högt här på jobbet när jag läser din beskrivning).
Men det måste alltså ha sett bedrövligt ut ur sjal/sel-reklamsynpunkt. För mitt i allt stod ju min självutnämnda extramamma -stackars äldsta i första tvillingparet (Engla, 7år) och försökte få Matteus att snabbt hoppa upp på ryggen och få på selen innan Marielle fick sitt hysteriutbrott. Jag vet inte om ni sett en liten, tunn 7-åring försöka kånka upp en påpälsad axelbred 2½-åring på sin mammas rygg... det är liksom dömt att misslyckas kan jag iaf meddela.

edit; och ja, det var en åkmadrass. förlåt alla ni söderöver! ;) skulle ha förtydligat det från början :D
Användarens profilbild
Av zero.sara
UWO skrev:
legenden29 skrev:Men nu måste jag skratta igen för nu ser jag framför mig en kvinna som bär på ett skrikande, ålande barn, o som drar en vanlig madrass efter sig fort fort så inte den andra ungen ska våga kliva av o hur bilarna stannar o folk glor på henne. Jaag ksulle oxå stannat om jag sett det!!! :whut: :Hahaa:
:Hahaa: Ja, då hade nog jag också stannat! (skrattar högt här på jobbet när jag läser din beskrivning).
Men det måste alltså ha sett bedrövligt ut ur sjal/sel-reklamsynpunkt. För mitt i allt stod ju min självutnämnda extramamma -stackars äldsta i första tvillingparet (Engla, 7år) och försökte få Matteus att snabbt hoppa upp på ryggen och få på selen innan Marielle fick sitt hysteriutbrott. Jag vet inte om ni sett en liten, tunn 7-åring försöka kånka upp en påpälsad axelbred 2½-åring på sin mammas rygg... det är liksom dömt att misslyckas kan jag iaf meddela.

edit; och ja, det var en åkmadrass. förlåt alla ni söderöver! ;) skulle ha förtydligat det från början :D
Jag kan se det framför mig :fnissa: (har ju själv en liten 7 årig son som gärna hjälper till när lillasyster, snart två, ska upp :Hahaa: )

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?