Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av melon
Sara P. H. skrev::?: Melon! :?: funkade tången eller kom du på nå´n annan lösning? Måste testa att sy pockets med knappar- gillar inte riktigt kardborreknäppning...(men babyheaven-kampressen är ju rätt dyr :cry: )
Nä, har inte provat. :oops: Var inne på att köpa kampressen men insåg att tid och pengar behövs på annat håll... Så nu har jag faktiskt köpt ( :shock: ) färdiga pocketblöjor.

Tycker faktiskt det är lite tråkigt att det ska kosta så mycket att vara kreativ ibland... :cry:
Användarens profilbild
Av Sara P. H.
melon skrev: ..-... Nä, har inte provat. :oops: Var inne på att köpa kampressen men insåg att tid och pengar behövs på annat håll... Så nu har jag faktiskt köpt ( :shock: ) färdiga pocketblöjor.

Tycker faktiskt det är lite tråkigt att det ska kosta så mycket att vara kreativ ibland... :cry:
Att köpa färdiga är ju en rätt fiffig lösning :wink: - håller med om att det ibland är så dyrt med verktyg+ material att kreativiteten kvävs... :cry: och det är ju inte så att man har en massa överbliven tid heller :roll:
Jag kom på ett fusk-sätt att snabbfixa pockets: våra gamla välanvända blöjbyxor men med nytt snofsigt flece insytt till "pocket" borde vara lättare att kränga på min flyende son i farten... men jag har inte lyckats förverkliga denna plan ännu :roll: - så jag vet inte ens om det funkar :lol:
Användarens profilbild
Av melon
Kreativ plan! :wink: Borde ju funka... :D

Men som sagt, tiden ska ju finnas också.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?