Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

zero.sara skrev:
argentum skrev:Vi har två "ljudmaskiner" som får barn att komma till ro:

Bild

När dottern vaknade och började böka runt spann kissarna bara mer och hon somnade om.
:loving: Bebishög :)
Är så kär i bilden!! :love: :love: :love:
Katt toka som jag är också :loving:
Kattbilden: O My God! Vilken mysig bild! :love: :heart:
Och ang. fåret med bla. valljud och vilka som köper sådant, tja. Typ min man.
Allt som är tekniskt eller mekaniskt och till barn vill han ha.
Han ville på fullaste allvar köpa sådana där eldrivna "säng-gungare" :roll: som hade typ 4 olika rytmer (i mammas mage, åka bil, på båt och vagntur tror jag att de olika lägena hette.)
Och då snackar vi inte några futtiga hundringar, här snackar vi 1000-lappar. :hide:
Jag styrde in honom på ett andningslarm istället...
argentum skrev:Vi har två "ljudmaskiner" som får barn att komma till ro:

Bild

När dottern vaknade och började böka runt spann kissarna bara mer och hon somnade om.
Det här var ju typ den gosigaste bilden jag sett på år och dar!! :loving:
Heeelt underbar!! :love:
lena_l skrev::love: Underbara kattsingar!!

Vår äldste son somnade alltid när torktumlaren var igång. Kanske skulle vara något, som alternativ till de andra ljuden i fåret? :mrgreen:
Sån är vår lilltjej, så fort hon var i samma rum som torktumlaren, köksfläkten eller dammsugaren som är igång somnar hon nästan direkt även i de jobbiga skrikperioderna då hon bara skrek och skrek och skrek otröstligt. Så jag förstår på sätt och vis poängen med sleep sheep, men inte för att få bebis att sova själv utan för att få bebis att komma till ro om det inte hjälper med något annat. Det var liksom inte helt optimalt att dra igång någon bullring köksapparat mitt i natten när man bor i hyreshus :roll: :oops: och inte helt skönt att sitta på toalocket i en timme kl 3 på morron för tionde natten i rad.
sagis skrev:
Ullegulle78 skrev: Och ang. fåret med bla. valljud och vilka som köper sådant, tja. Typ min man.
Allt som är tekniskt eller mekaniskt och till barn vill han ha.

Det låter som min sambo :wink: :oops:
Tur att du bor i skåne, annars hade jag kanske börjat oroa mig för "dubbelliv" ;)

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?