Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Cayenne
Jag använder min Didy 3,2 massor. Jag tycker bäst om att bära på ryggen och har lillan oftast där, men kryss funkar oxå och är perfekt om man ska en kort bit från bilen t ex.

Jag är ju då inte så stor......
Av ma-jo
Kan ni knyta tibetan med en motsvarande 3,2 didy? Eller är det ryggsäck bara?

Behöver också en snabb-sjal! :D Hade tänkt köpa en 3,7 - kan det räcka till både ryggsäck och tibetan tro?

(För den som ev orkar läsa o svara: Jag är 1,70 lång med rätt lång överkropp tror jag, och strl 36/38 upptill, boob-tröja strl s. )

:?: :roll: fattar inte vad jag ska köpa :roll: :?: Har gjort massor med felköp så nu vill jag gärna att det ska bli rätt! :) :D
Av ma-jo
... ingen som vet hur lång sjal som behövs till tibetan? 8)
Av ma-jo
Tyras å Knuts mamma skrev:Jag skulle nog ta en 3,7 meters, tror det blir väldigt svårt att lyckas med tibetan med en kortare sjal

Hej! Ok: Så 3,7 kan funka för tibetan iaf? Skulle du kunna köra tibetanen i en 3,7 didy tror du? Tack för toppenbraiga bilder, förresten!
Av ma-jo
Tyras å Knuts mamma skrev:Jag och maken har pratat om det och vi tror båda att det skulle gå (med tankte på hur mycket vi har tillgodo på vår 4,2 m didy) men då är det precis, så det är svårt att råda om det, har du inget tyg till över hemma som du kan testa med så att du vet på ett ungefär om det går eller inte. 4,2 m är lite väl lång till vanlig ryggsäck
:D Intressant!
Men då betyder det nog att man ute med ytterkläder måste ha en minst 4,2 och inne/på sommaren ev kan det räcka med en 3,7 för tibetan då. Tack!

Det är första gången i min dotters liv som jag är helt utan en endaste långsjal (!) här hemma känns jättekonstigt faktiskt - - - men en lång är påväg nu i veckan så då kan jag ju testa o mäta då... Men jag tänkte jag kunde lära av era erfarenheter lite så jag kanske kan köpa en kortis redan nu! 8) :D

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?