Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av emelie
miom skrev:
emelie skrev:Sån var Oliver.
Från det att han var någonstans mellan 1,5 och 2 år så började han tvärvägra bärredskap, så då fick han gå själv eller åka vagn.
Det höll i sig i ett drygt halvår för vid dryga 2 år typ så ville han plötsligt "bärra ryggen mig" igen.
Nu fyller han strax 3 och vi bär väldigt sällan i redskap.
du ger mig hopp :D
Vilken tur!
Det var meningen :wink:
Användarens profilbild
Av Sterna
miom
Hur har det gått, märker du någon skillnad eller väntar du in våren?
Användarens profilbild
Av miom
Sterna skrev:miom
Hur har det gått, märker du någon skillnad eller väntar du in våren?
Maken tog fram långsjalen i går bara för att testa hans reaktion. Skogstokig blev han. Då försökte maken inte ens sjala utan visade bara sjalen. :? Jag inväntar våren. Ibland är han ok med att jag tar honom på ryggen när vi ska gå ut men inte hemma.
Användarens profilbild
Av Catti36
Min grabb är ett år nu och inte alls förtjust i vare sig sjal eller sele (fast jag såg att han "pratade" med sjalen i hallen häromdagen) men jag tror att det är för att det behövs så mycket kläder nu när man går ut så han tycker det blir trångt och knöligt i selen medans det i vagnen är luftigare.
Så jag tror helt enkelt att när det blir varmare och man bara behöver en jacka och en mössa så blir det bättre.
Jag har inte använt vare sig sjal eller sele på två veckor. Men det bärs jättemycket ändå...
Användarens profilbild
Av miom
Catti36 skrev:Min grabb är ett år nu och inte alls förtjust i vare sig sjal eller sele (fast jag såg att han "pratade" med sjalen i hallen häromdagen) men jag tror att det är för att det behövs så mycket kläder nu när man går ut så han tycker det blir trångt och knöligt i selen medans det i vagnen är luftigare.
Så jag tror helt enkelt att när det blir varmare och man bara behöver en jacka och en mössa så blir det bättre.
Jag har inte använt vare sig sjal eller sele på två veckor. Men det bärs jättemycket ändå...
Här bärs det också jättemycket på en trött arm :?
Användarens profilbild
Av vovvemor
Inne är det nix-pix sedan typ ettårsdagen för båda barnen (förutom ibland, men inte så ofta). :wink: Ute fungerar bättre, men i perioder har det varit nästan tvärstopp där med. Jag tror också att det kan vara en fas, men kanske att inne-bärandet är över om jag tänker hur det varit hos oss.
Användarens profilbild
Av Lumlum
kajsa kavat skrev:Jag tror det är en fas! Thea var sån en ganska lång period (ett par månader?), men sedan gick det över.
Hon gillar fortfarande att bli buren :heart:
:iagree:

Dessutom kan jag tillägga att till och med store sonen, 4½ år, åker med glädje och kärlek sjal vid speciella tillfällen (oftast sjukdom, svår trötthet sena kvällar etc.) :loving:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?