Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

millla skrev:
mammagumman skrev:Milla lilla gumman! Allt ska man göra med måtta. Lagom är bäst. Klart att du kan bära längre om du tar lite i taget. Min syster bär sin tjockasmocka på två år på ryggen när dom är ute och reser, men hon säger att hon också får ont när hon inte burit på länge.

Vad gäller ytterkläder så finns ju tunnare varianter tex moderna "skaljackor" eller vad dom heter, men Julia (som var här på bärsjalsträff) körde gammal hederlig anorak.

Om du vill kan du få låna en gammal "bärmes" att ta Lovis i om du absolut ska knalla offroad utan vagn! Inte så mysig, men min erfarenhet är att ungarna sitter rätt bra i dom när man är ute och skogpromenerar!
:heart: Gulle!
Offroad är det som gäller här ute i skogen :wink: Kanske ska prova mesen, men jag tycker ju att mina selar är bra på ryggen, det är ytterkläderna som ställer till det. Kanske skulle skriva upp en bärjacka på önskelistan.....
I bärmesen kommer ju barnet lite längre bort och högre upp och på så vis lite längre bort från bylsiga kläder, så om du vill prova och låna är det bara att svänga förbi Täppgatan och hämta upp den. Den ser sunkig ut (pga flitigt användande) men fungerar...
MS Frog skrev:Du kan inte köpa en bärjacka? Jag köpte min när dottern var 18 månader, insåg då att den naturligtvis borde införskaffats mycket tidigare...
Jag funderar just nu på att kanske investera i en bärjacka. Men jag undrar lite över hur lång användningstiden är, när blir barnet för stort för att få plats i den?

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?