Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Sälja en sjal för slakt?

Nej jag vill veta att det finns chans att få köpa tillbaka sjalen/sjalarna
Inga röster
0%
Nej jag vill inte att mina sjalar går till slakt även om jag inte vill ha tillbaka den/dem
1
2%
Nja det känns väl inte bra men hellre att den blir använd
2
5%
Nja beror på vilken sjal det är (motivera vilka som är okej att slakta/inte slakta)
5
12%
Nja beror på priset
Inga röster
0%
Ja den som köper har rätt att göra vad de vill med sjalen
30
73%
Ja om jag svarar på en köpes annons där det framgår att den kommer slaktas
2
5%
Ja om sjalen är defekt (hål, trasiga trådar, missfärgad)
1
2%
Annat nämligen
Inga röster
0%
sanna73 skrev:Säljer jag en sjal bryr jag mig inte om vad köparen gör med den - det är nya ägarens privilegium att bestämma över sin sjal.
Men så är jag inte särskilt sentimental heller 8)
Håller med dig trots att jag är snetimental :wink:
...dock med undantaget vid sånna försäljningar där person X har en högt älskad med oanvänd sjal som person Y hemskt, hemskt gärna skulle vilja ha att bära i och X&Y kommer överens om att ja, Y kan får köpa den, men vid ev. kommande försäljning vill X bli tillfrågad först för att få en chans att kanske köpta tillbaka den sjalen - fast då är det ju kanske itne frågan om ett regelrätt köp, utan nästan någon form av hyra? :hmm:
När sjalen är såld är det köparens sjal och då får den göra vad den vill med sjalen.

Men jag tycker att det är roligt att se vad som händer med sjalarna jag sålt. Vet att en har blivit MT och att en MT blivit omsydd, alltid kul att se bilder på hur bärdonen ser ut nu. De sjalar jag inte vill ska slaktas är sjalar som jag själv sparar och dem säljer jag inte :tumup: .
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?