Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Marine78 skrev:
AnnaBanana skrev:du är inte sugen på någon typ av byte, mitt tyglager bör inte bli större nämligen :) jag har både det ena och det andra, mycket retrotyger, en del garn, roliga gamla mönster etc.
Det är mest tyger som är intressant i så fall för sticka eller virka kan jag inte alls. Vad har du i tygväg att fresta med? Starka klara färger gillar jag ;-)
jag har mest vävda tyger, funkar det? vilka färger gillar du? jag har mycket blommigt. jag kan fota lite om du ger lite önskemål (starka, klara färger blir typ hela lagret :wink: )
AnnaBanana skrev:
Marine78 skrev:
AnnaBanana skrev:du är inte sugen på någon typ av byte, mitt tyglager bör inte bli större nämligen :) jag har både det ena och det andra, mycket retrotyger, en del garn, roliga gamla mönster etc.
Det är mest tyger som är intressant i så fall för sticka eller virka kan jag inte alls. Vad har du i tygväg att fresta med? Starka klara färger gillar jag ;-)
jag har mest vävda tyger, funkar det? vilka färger gillar du? jag har mycket blommigt. jag kan fota lite om du ger lite önskemål (starka, klara färger blir typ hela lagret :wink: )

Hejsan!
Jag avstår nog byte...är tyvärr i större behov av pengar än mera tyg ;-)
Marine78 skrev:
AnnaBanana skrev:
Marine78 skrev:

Hejsan!
Jag avstår nog byte...är tyvärr i större behov av pengar än mera tyg ;-)
jag förstår, inga problem.

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?