Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av diddeldi
Katharina skrev:
Jona skrev:Vanliga fårskinnstofflor då? Brukar jag köpa på Hötorget, har nog ett par i varje storlek från nyfödd till fyraåring :D
Det provade vi med men dom bara trillar av. :-)
tips! vanthållare som man knäpper fast i tossorna och i bärjackan/sjalen! då sitter de kvar :wink:
Användarens profilbild
Av melles mamma
diddeldi skrev:
Katharina skrev:
Jona skrev:Vanliga fårskinnstofflor då? Brukar jag köpa på Hötorget, har nog ett par i varje storlek från nyfödd till fyraåring :D
Det provade vi med men dom bara trillar av. :-)
tips! vanthållare som man knäpper fast i tossorna och i bärjackan/sjalen! då sitter de kvar :wink:

men då kan de ju ej sprattla med benen :wink:
Användarens profilbild
Av Suskiv
Torkel har vanliga strumpor (oftast ull) eller strumpbyxor, sen har han raggisar och över dem för stora tossor. Skulle dock säkert behöva ha fodrde tossor, men jag har bara hittat passande storlek hos Robeez och de tycker jag är lite väl dyra.
Användarens profilbild
Av diddeldi
melles mamma skrev:
diddeldi skrev: tips! vanthållare som man knäpper fast i tossorna och i bärjackan/sjalen! då sitter de kvar :wink:

men då kan de ju ej sprattla med benen :wink:
ok, men man kan fästa dem i barnets byxor istället :wink:
Användarens profilbild
Av Alven
David bärs inte så mycket längre, och när han blir buren har han full utemundering på sig. Jag får inte plats med både honom och magen under jackan längre :)

Förra året körde jag med strumpor och tjocka ylleraggisar på honom under min jacka. Det räckte bra, jag bar så tills han var ca 11 månader.
Användarens profilbild
Av Aurian
Katharina skrev:Jo fodrad skinntossa är superbra.. Men jag har bara hittat bobux och de är väldigt dyra :-? Men om jag inte hittar något bättre så får det bli bobuxstövlar... Mockasiner fungerar inget vidare på sonen.
Har du sett att Barnskoshopen har utrensning?? http://barnskoshopen.jetshop.se/

Väntar hem dessa till Vilja:

Bild

Fast nu såg jag att de bara hade dessa upp till 6-12 mån :oops:

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?