Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av diddeldi
tack för fina kommentarer och vad roligt att jag lyckats inspirera några att prova nya knytningar :D
Användarens profilbild
Av diddeldi
suramin skrev:Instruktionerna var tydliga och jättebra, och ni snygga såklart :D

Det enda jag tänkte på var att jag alltid knyter omslutet rygg med knut på bröstet för jag upplever att det är lättare (jag tror kanske det är lättare om man inte är van) så det skulle du kunna ta med.
jag har funderat på det för jag vet att många använder det. men själv tycker jag nästan att det är krångligare, och framförallt inte lika bekvämt. och så saknades det instruktioner med bara korsat, de flesta är med knut. fast det är klart, man kan ju ha med det ändå, det ena behöver inte utesluta det andra. eller en kommentar kanske om att man kan göra knut istället. har du provat att göra med korsat förresten?
Av corona
Toppenbra och tydligt :tumsup:

Och en extra eloge till "Ryggomslutet" med minimodellen Milo som ler och flirtar med publiken (eller pappa bakom kameran?) mest hela tiden. Sötsnöre :love:
Användarens profilbild
Av diddeldi
puh skrev:Ser jättebra ut! :tumsup:

Fick lite tips om hur jag ska klara av omslutet på ryggen själv utan att behöva ha gummiarmar ;) Men jag saknar beskrivning på hur man sätter i barnet i grodposition med benen innanför, som man brukar ha på spädisar! :roll: Kommer det? Om inte så kanske en kommentar om det borde finnas i alla fall?!
hmm, jag har ingen liten pyttebebis hemma att visa med tyvärr, men jag kanske kan skriva till nåt :D . jag brukar mest använda trikåsjal till pyttisar men jag vet ju att alla inte gör likadant som jag :wink:
Användarens profilbild
Av diddeldi
corona skrev:Toppenbra och tydligt :tumsup:

Och en extra eloge till "Ryggomslutet" med minimodellen Milo som ler och flirtar med publiken (eller pappa bakom kameran?) mest hela tiden. Sötsnöre :love:
visst är han en underbar liten modell :loving:
Av Virriga familjen
Jätte bra bilder och beskrivning. Och modellerna är ju jätte snygga! :vågen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?