- mån aug 18, 2008 13:10
tack för fina kommentarer och vad roligt att jag lyckats inspirera några att prova nya knytningar 

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
suramin skrev:Instruktionerna var tydliga och jättebra, och ni snygga såklartjag har funderat på det för jag vet att många använder det. men själv tycker jag nästan att det är krångligare, och framförallt inte lika bekvämt. och så saknades det instruktioner med bara korsat, de flesta är med knut. fast det är klart, man kan ju ha med det ändå, det ena behöver inte utesluta det andra. eller en kommentar kanske om att man kan göra knut istället. har du provat att göra med korsat förresten?![]()
Det enda jag tänkte på var att jag alltid knyter omslutet rygg med knut på bröstet för jag upplever att det är lättare (jag tror kanske det är lättare om man inte är van) så det skulle du kunna ta med.
puh skrev:Ser jättebra ut!hmm, jag har ingen liten pyttebebis hemma att visa med tyvärr, men jag kanske kan skriva till nåt![]()
Fick lite tips om hur jag ska klara av omslutet på ryggen själv utan att behöva ha gummiarmarMen jag saknar beskrivning på hur man sätter i barnet i grodposition med benen innanför, som man brukar ha på spädisar!
Kommer det? Om inte så kanske en kommentar om det borde finnas i alla fall?!
corona skrev:Toppenbra och tydligtvisst är han en underbar liten modell
Och en extra eloge till "Ryggomslutet" med minimodellen Milo som ler och flirtar med publiken (eller pappa bakom kameran?) mest hela tiden. Sötsnöre
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?