Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hello
Therese skrev:
vickan1976 skrev:Jag var inne på jofotex hemsida och jag tror att man kan maila in en beställning eller ringa in. Tyget kostar 139 kr/m, tyckte jag det stod. Sedan kommer ju frakt till.
Man blir riktigt sugen på att beställa....
Aha, tack! Jag ska nog beställa några bruna elefanter... tror jag. :D
Ja, ursäkta att jag aldrig svarade! Vi var som sagt bara hemma och tvättade och stack sen dagen efter igen.

Tyget är som sagt från Jofotex. Det har funnits i gult, rött och brunt. När jag var där för två veckor sedan fanns det bara brunt kvar och några småbitar röda, sekunda, som jag också köpte. I slutet av augusti skulle det komma in en nybeställning av gula och gröna elefanter. Men ring dit och kolla. Man kan som sagt beställa, så skickar det. Ofta får man lite rabatt då (typ 10 %). Det har dock hänt att mejlade och ringda beställningar kommer bort i hanteringen. De är inte riktigt vana vid just den hanteringen än, känns det som ;) så börjar man fundera på varför nåt inte kommer tex, finns det all anledning att ligga på lite, så man inte blir utan.

Tack för alla snälla kommentarer. Loppan älskar sin elefantklänning och jag får nästan pilla av den i sömnen för att få tvätta den!

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?