Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sirisirius
Jättebra!
Men jag undrar vad du menar med "Möjligt" vid: Kan man korsa axelbanden? Kan man bära på höft?

Antingen kan man eller så kan man inte känner jag.
Av corona
Vilken toppenbra sida!! :vågen:
Även jag skulle tycka att det vore bra med en notering om varför man inte ska bära framåtvänt.
Användarens profilbild
Av diddeldi
tack för era svar, kom gärna med fler kommentarer :D
sirisirius skrev:Jättebra!
Men jag undrar vad du menar med "Möjligt" vid: Kan man korsa axelbanden? Kan man bära på höft?

med det menar jag att det går, men det är inte optimalt. t ex på ergon, det går att knäppa loss axelbanden och korsa men eftersom de är formsydda så är det inte lika bekvämt som på de selar som är tänkta att användas även korsade. ja stämmer inte riktigt, för det är inte helt anpassat för det, men nej stämmer inte heller eftersom det faktiskt går.
Användarens profilbild
Av emellen
diddeldi skrev:

med det menar jag att det går, men det är inte optimalt. t ex på ergon, det går att knäppa loss axelbanden och korsa men eftersom de är formsydda så är det inte lika bekvämt som på de selar som är tänkta att användas även korsade. ja stämmer inte riktigt, för det är inte helt anpassat för det, men nej stämmer inte heller eftersom det faktiskt går.
Men det stämmer väl inte på Manducan? För där har du angett "möjligt" att korsa axelbanden men att bära med korsade axelband finns ju med som alternativ i instruktionsboken. Själv tycker jag att Manducan är bekvämare med korsade axelband.
Användarens profilbild
Av diddeldi
emellen skrev:
diddeldi skrev:

Men det stämmer väl inte på Manducan? För där har du angett "möjligt" att korsa axelbanden men att bära med korsade axelband finns ju med som alternativ i instruktionsboken. Själv tycker jag att Manducan är bekvämare med korsade axelband.
oops, ska ändra det!

och lägga till förklaring :notes:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?