Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zero.sara
Karenina skrev:Jag har inte provat manduca men jag har en babybjörn active och en patapum. Patapumen slår babybjörnen med hästlängder. Det har redan skrivits massa skäl här, men jag ville förtydliga att trots svankstödet på BB så bär man fortfarande mest med axlarna. Med en ergonomisk sele belastar man mer på höfterna vilket inte blir alls lika tungt. Den enda fördelen BB har mot patatpumen är att man kan stödja huvudet ordentligt innan nacken är stadig. Men det kanske finns andra selar som är bättre på det än patapumen.
Manducan går att höja ryggen på så den blir högre än patapumen :) Stor skillnad tycker jag
Av Karenina
zero.sara skrev:
Karenina skrev:Jag har inte provat manduca men jag har en babybjörn active och en patapum. Patapumen slår babybjörnen med hästlängder. Det har redan skrivits massa skäl här, men jag ville förtydliga att trots svankstödet på BB så bär man fortfarande mest med axlarna. Med en ergonomisk sele belastar man mer på höfterna vilket inte blir alls lika tungt. Den enda fördelen BB har mot patatpumen är att man kan stödja huvudet ordentligt innan nacken är stadig. Men det kanske finns andra selar som är bättre på det än patapumen.
Manducan går att höja ryggen på så den blir högre än patapumen :) Stor skillnad tycker jag
Se där ja, tänkte väl att någon tillverkare måste kommit på det! Får kanske bli en manduca till ett tredje sjalbarn. :wink:
Användarens profilbild
Av emelie
Har aldrig burit i manduca, men om BabyBjörnen kan jag säga att den växte Viktor ur när han var 5mån. Han blev för tjock. Selen gick inte att stänga. :shock:
Visa mig den ergonomiska sele där en jättetjock femmånaders inte får plats. :roll:

I Ergon satt han (5år gammal) senast för några veckor sedan.
Bild
Fast det var för sista gången, för han väger maxvikten nu.

If you’ve been diving deep into Helldivers 2[…]

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?