Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jag hade helt glömt bort att titta hos Garnstudio.

Så nu provar jag mig på ett tallriksunderlägg. Än så länge inga problem :D
Av corona
Jag har virkat en pall!
Vi behövde ngt att sitta på i vår nytapetserade/ommålade hall. Hemma fanns en ganska ful pall, som blev betydligt trevligare med lite garn som dekoration.

Bild

Med Melons virkade möbler i åtanke började jag alltså virka in pallen. Min uggla virkades som en applikation som sedan syddes på pallöverdraget. Nästa steg får bli att jag lär mig virka "allt i ett stycke" som Melon har gjort.
Användarens profilbild
Av Faegis
corona skrev:Jag har virkat en pall!
Vi behövde ngt att sitta på i vår nytapetserade/ommålade hall. Hemma fanns en ganska ful pall, som blev betydligt trevligare med lite garn som dekoration.

Bild

Med Melons virkade möbler i åtanke började jag alltså virka in pallen. Min uggla virkades som en applikation som sedan syddes på pallöverdraget. Nästa steg får bli att jag lär mig virka "allt i ett stycke" som Melon har gjort.

Wow! Supersnyggt!
Användarens profilbild
Av CAKirre
Faegis skrev:

Bild

Wow! Supersnyggt!
:love: :app: Jag vill också kunna göra sånt där!
Användarens profilbild
Av Juliusdotter
Faegis skrev:

Bild

Wow! Supersnyggt!
:iagree:
Användarens profilbild
Av Faegis
Jag har virkat en ugglemössa, som jag tyckte belv så söt att ni på Sjalbarn också borde få se den. Det är Aud här på sjalbarn som gjort mönstret, som dessutom är en pedagogisk instruktion till krokodilvirkning på svenska, med bilder! Tyvärr (för er 8) ) har jag bara provvirkat mössan, hon har inte släppt mönstret ännu.
Här är den:
BildBildBild
Användarens profilbild
Av Fryle
Faegis skrev:Jag har virkat en ugglemössa, som jag tyckte belv så söt att ni på Sjalbarn också borde få se den.
:love:
Av mly
corona: palle a verkligen superfin...

Jag har börjat virka julklappsdisktrasor, just nu är det en vågmönstrad på gång, men jag skulle behöva lite tips om andra relativt enkla mönster, har gjort några för många av denna modellen...
  • 1
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 117
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?