Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Fryle skrev:Här är det idétorka...
Här med... :hmm: :whut: :roll: Har många ideer, men det där med att skicka är ett stort problem. Och sedan ska det ju passa. Jag sitter fast här utanför Sundsvall och väntar på hemresan för att hitta på världens roligaste pyssel! Synd att sambon inte vet än att han kommer att sitta barnvakt under tiden där jag pysslar :mrgreen:
AnKa Ej Skickat / Ej Fått
Ellla Ej Skickat / Ej Fått
Fryle Ej Skickat / Ej Fått
Kesti Ej Skickat / Ej Fått
kristinek Ej Skickat / Ej Fått
Maddemoa Skickat / Ej Fått
nico Ej Skickat / Ej Fått
noranora Ej Skickat / Ej Fått
puppan Ej Skickat / Ej Fått
Safireee Ej Skickat / Ej Fått
Saralj Ej Skickat / Ej Fått
Smultronbarn Ej Skickat / Ej Fått
Snurrfian Ej Skickat / Ej Fått
För att ändra din status - Tryck Citera, ta bort [quote]-delarna i början och slutet samt ändra textfärg till grön: #0080000

Jag tar en chansning och skickar det jag ville skicka. Paketet fick följa med mamma hem så lägger hon det i rätt bur när hon jobbar på tisdag, det blir två mindre sorteringar på posten på så vis. Paketets innehåll är ömtåligt och jag hoppas att det kommer fram i en bit annars lovar jag att skicka något annat.
Maddemoa skrev: Jag tar en chansning och skickar det jag ville skicka. Paketet fick följa med mamma hem så lägger hon det i rätt bur när hon jobbar på tisdag, det blir två mindre sorteringar på posten på så vis. Paketets innehåll är ömtåligt och jag hoppas att det kommer fram i en bit annars lovar jag att skicka något annat.
Duktig! Och nu börjar det bli spännande. Bästa är alla bilder som visar de pysslade underverken!
Jag vill bara säga att ingen ska vänta sig något av mig ännu. :roll: Jag har en förfärlig idétorka och en hektisk vardag. Jag nöjer mig med att hinna innan 30/4 helt enkelt... :tumup:
Fryle skrev:Förresten, dricker ni ur ikeas stora glas (vet inte vad de heter, men de som "alla" har och som rymmer sådär en 3-4 dl)?
Polka tror jag de heter och vi/jag dricker kaffe ur dem och maken tar dem till vatten. ;)
Snurrfian skrev:
Fryle skrev:Förresten, dricker ni ur ikeas stora glas (vet inte vad de heter, men de som "alla" har och som rymmer sådär en 3-4 dl)?
Polka tror jag de heter och vi/jag dricker kaffe ur dem och maken tar dem till vatten. ;)
Menar ni Pokal? I så fall har vi dem inte, jag tycker de känns för tjocka och "ogoda" att dricka ur.
Vi har också bland annat Pokal. Men använder mest "Godis" glasen. Har också fastnat lite...glömde det hemma i Stockholm. Hade egentligen tänkt sy klart när W är med mormor..men får väl jobba på när han sover sen när vi kommer hem.
Vi har några enstaka stora glas, men vet inte om de är från just Ikea. Dricker saft eller vatten ur dem nån gång ibland. :tumup:
Kesti skrev:
Snurrfian skrev:
Menar ni Pokal? I så fall har vi dem inte, jag tycker de känns för tjocka och "ogoda" att dricka ur.
Pokal var det ja, men det var rätt bokstäver ialla fall! :lol: Man kan inte vara på topp jämt... ;)
Maddemoa skrev: Jag tar en chansning och skickar det jag ville skicka. Paketet fick följa med mamma hem så lägger hon det i rätt bur när hon jobbar på tisdag, det blir två mindre sorteringar på posten på så vis. Paketets innehåll är ömtåligt och jag hoppas att det kommer fram i en bit annars lovar jag att skicka något annat.
Paketet har kommit fram helt och fint. Det var ju ordentligt inpackat, tror att det tog tio minuter att packa upp :lol:
Ett jättefint fat/skål gjutet i betong som nu pryder sin plats på verandan. Jag tror kanske att det även kan funka som bad till våra undulater :D Bild kommer.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 18
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?