Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av glis
melon skrev:
Ponyo skrev:
Fryle skrev:Om vi ska ha SB-stickstämma röstar jag för Mellbystrand! :tumup:
Låter ruskigt trevligt! :tumup:
Bra förslag!

I Bengts stugby finns det konferenslokal och 10 vinterbonade stugor med pentry och wc, 600/dygn på lågsäsong. Det vore väl nåt?

http://www.mariascamping.se/
Skall vi vara hos mormor också så är lite dyrare Solstickan http://www.solstickan.com/1-startsidan bäst avståndsmässigt. Struntar vi i henne behöver vi ju inte hålla oss till Mellby heller.
Användarens profilbild
Av glis
Sitter här med ett öga på Online stickkafé (fast jag fuskar för jag syr BH, stickar inte) och där var det en som tipsade om att skruva fast en liten bit tandtråd i knit-pron om den inte fastnar. Barasåattnivet...
Av Ponyo
glis skrev:Sitter här med ett öga på Online stickkafé (fast jag fuskar för jag syr BH, stickar inte) och där var det en som tipsade om att skruva fast en liten bit tandtråd i knit-pron om den inte fastnar. Barasåattnivet...
Var :hmm:
Och fastna hur?
Användarens profilbild
Av glis
Ponyo skrev:
glis skrev:Sitter här med ett öga på Online stickkafé (fast jag fuskar för jag syr BH, stickar inte) och där var det en som tipsade om att skruva fast en liten bit tandtråd i knit-pron om den inte fastnar. Barasåattnivet...
Och fastna hur?
Man skall pilla in tråden i hålet på stickan och sedan skruva i vajern så den klämmer fast tandtråden. Det blir ju som lite hederlig gäng-tätning som rörmockarna använder.
Av Ponyo
glis skrev:
Ponyo skrev:
Och fastna hur?
Man skall pilla in tråden i hålet på stickan och sedan skruva i vajern så den klämmer fast tandtråden. Det blir ju som lite hederlig gäng-tätning som rörmockarna använder.
Men vad gör den för nytta i hålet? I gängorna kan jag förstå. Men hålet? :hmm:
Hjälp en amningshjärna. :help:
Användarens profilbild
Av glis
Ponyo skrev:
glis skrev:
Ponyo skrev:
Och fastna hur?
ok, i gängorna då. Inte i det lilla dra-i hålet utan hålet med den invändiga gängan.
Av Ponyo
glis skrev:
Ponyo skrev:
glis skrev:
Ponyo skrev:
Och fastna hur?
ok, i gängorna då. Inte i det lilla dra-i hålet utan hålet med den invändiga gängan.
Ah, det hålet! :lol:
*trött*
Användarens profilbild
Av melon
glis skrev:POSTEN HAR VARIT HÄR :eld: :eld: :eld:

Åh Melon vad fint! Jag vill jättegärna ha sådant om det går.

T lämnar "betalningen" i er brevlåda idag. Hoppas innerligt att de är hela, härvorna. För 5 år sedan hade jag möss i garnet och de bet naturligtvis inte i något annat än just Visjögarnet. Nu har vi skaffat katt men jag har inte nystat igenom mina härvor för det. 3 st vet jag är tuggade på men de är kvar här.

(Dessutom fick jag BH-material från Tyskland. Vilken utdelning!
:vågen: :vågen: :vågen: :heart: Hurra! Jag spinner mera, skoj att du gillade det! Klart mössen gillar sånt vackert garn. Det är nog ingen fara, jag kan nålbinda med det och tova ihop trådsnuttarna :wink:
Användarens profilbild
Av melon
Ponyo skrev:
glis skrev:
Ponyo skrev:
glis skrev:
Ponyo skrev:
Och fastna hur?
Ah, det hålet! :lol:
*trött*
Förlåt men :lol: :lol: :heart:
Användarens profilbild
Av melon
glis skrev:Mormors hus är rätt stort, stort vardagsrum med matbord och soffbord, ett till rum där man kan vara, två sovrum med två sängar i, två toaletter. Dessutom finns en lillstuga med sex sängar, köksvrå och toa samt ett inrett rum i ladan, men där finns ingen toa, bara torrdasset vägg i vägg.
Aha, nu fattar jag. Och det ligger i Mellbystrand? Och är ledigt på våren inte sommaren?
Användarens profilbild
Av glis
melon skrev:
glis skrev:Mormors hus är rätt stort, stort vardagsrum med matbord och soffbord, ett till rum där man kan vara, två sovrum med två sängar i, två toaletter. Dessutom finns en lillstuga med sex sängar, köksvrå och toa samt ett inrett rum i ladan, men där finns ingen toa, bara torrdasset vägg i vägg.
Aha, nu fattar jag. Och det ligger i Mellbystrand? Och är ledigt på våren inte sommaren?
Precis! Vid påsk brukar mormor vara där, ibland lite längre, men hon kanske inte reder ut det längre nu sedan hon sålde bilen.
  • 1
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 219
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?