Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
:whut: Jag kommer ingenvart! :gaah:
Hur sen får man vara innan man skickar ett förlåt-att-jag-är-sen-pm? :hide:
Användarens profilbild
Av kristinek
Jag kommer vara sen...om jag inte hinner ikväll...

Undrar också när man måste skicka förlåt-jag-är-sen-PM? :rodna:

Förlåt i förskott till min mottagare!!
Senast redigerad av kristinek den ons maj 30, 2012 18:36, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Fryle
Kan vi förlänga sistaskickadatumet till 10/6? Jag var bortrest förra veckan och åker bort igen sex dagar från fredag.

Skäms för detta gör jag också. :intetitta:
Av Smultronbarn
glis skrev:
Fryle skrev:Kan vi förlänga sistaskickadatumet till 10/6?
Helt ok för mig.
Gärna det! :mrgreen:
Av Smultronbarn
Jag är halvvägs genom ett av två grejjer till detta pyssel. Ska försöka bli klar med båda i helgen (bara förkylningen ger med sig snart).

Oavsett om det blir förlängt datum eller ej, så räknar jag att bli klar och kan skicka i början av nästa vecka. :tumup:
Användarens profilbild
Av SaraLj
Jag skulle också bli glad för förlängt datum. Jag är klar men jag har en bonus som jag verkligen skulle vilja testa och det finns inte en changs att jag hinner göra något ö.h.t. förren efter den 7/6 då sista tentan är gjord.
Av surftrollet
Ja, alltså, ni som inte hinner, ni hinner ju inte. Så var det med det. ;) Jag har inget emot ett framskjutet datum till 10/6. Sånt händer, då vet jag att jag inte ska sakna nåt innan dess. :)

Idag kommer mitt paket fram och jag är jättenervös. Det ligger ingen lapp i men det torde vara uppenbart vem det är från. :hide:
Användarens profilbild
Av Safireee
Det är ju lite allmänt en av de mest stressiga perioderna på året, så för mig är det helt okej. (och jag har ju redan fått mitt byte ändå! :P) Mängder med konfirmationer, studenter, skolavslutningar, födelsedagar (halva släkten fyller år nu känns det som, inkl. jag!), grillträffar, utflykter osv. osv. Så kör på ni! :tumup:
Av surftrollet
Safireee skrev:Idag fick jag hem ett ljuvligt förkläde i härliga citrusfärger till dottern. :loving: Det passar perfekt! Smidigt och snyggt med tryckknappar vid bandet runt halsen också. :tumup:

Bild

Molly blev jätteglad och har tjatat om bakning hela eftermiddagen. :mrgreen:

Tack så mycket vem det nu var ifrån? (har lyckats glömma vem jag lottade till).
Det är jättefint! Varifrån är tyget?
Då tycker jag att vi sätter 10/6 som nytt datum. Förlåt alla ni som faktiskt lyckats i tid! :heart:
Men jag känner att det viktigaste är att alla får något och att ingen knäcker sig på uppgiften.
Av surftrollet
esarina Skickat - ej fått
Fjärilen Ej skickat - ej fått
Fryle Ej skickat - ej fått
Glis skickat - ej fått
Kristinek Ej skickat - ej fått
Safireee Skickat - fått
SaraLj Ej skickat - ej fått
silent_angel Ej skickat - ej fått
Smultronbarn Ej skickat - ej fått
Plutteli Ej skickat - ej fått

Så, väl? :hmm:
Användarens profilbild
Av glis
esarina skrev:
Safireee skrev:Idag fick jag hem ett ljuvligt förkläde i härliga citrusfärger till dottern. :loving: Det passar perfekt! Smidigt och snyggt med tryckknappar vid bandet runt halsen också. :tumup:

Bild

Det är plastat tyg med tydlig struktur som jag köpt på Borås Cottons fabriksbutik i Borås. Har inte sett det fler gånger tyvärr. Jag har lika mycket till så att kisen skall få ett också. Han har ju liksom beställt...
Av Smultronbarn
glis skrev:
esarina skrev:

Bild

Det är plastat tyg med tydlig struktur som jag köpt på Borås Cottons fabriksbutik i Borås. Har inte sett det fler gånger tyvärr. Jag har lika mycket till så att kisen skall få ett också. Han har ju liksom beställt...
Fint! :love: Och fin tjej i förklädet också! :D
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 14
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?