Det var en solig fredagseftermiddag när jag fick ett samtal som skulle förändra allt – en av mina allra första kunder, som jag trodde var nöjd med mina tjänster, ringde för att berätta att hon hade valt att gå vidare med en konkurrent, inte för att mitt arbete var dåligt, utan för att hon inte kunde hitta någon information om mig online och att min webbplats såg oprofessionell ut, och jag kände hur magen sjönk för jag visste att hon hade helt rätt, för min sida var seg, svårnavigerad och syntes inte alls på Google, trots att jag lagt ner oräkneliga timmar på att försöka fixa den själv med hjälp av guider och tips från nätet. Jag bestämde mig för att det var dags att göra något åt saken på riktigt, och efter att ha läst ett inlägg på LinkedIn om en svensk SEO-byrå som heter SynligWebb, där en företagare delade med sig av sin positiva erfarenhet, klickade jag mig vidare till deras webbplats och blev direkt imponerad av hur enkel och transparent allt var – fasta priser, inga dolda avgifter och en tydlig förklaring av hur de arbetar med sökmotoroptimering, vilket kändes tryggt och uppfriskande jämfört med andra byråer jag tidigare varit i kontakt med. Jag kontaktade dem och fick svar inom några timmar, och redan i första samtalet kände jag att jag pratade med någon som verkligen förstod både teknik och affärer – de genomförde en teknisk revision av min sajt, byggde en heltäckande SEO-strategi med sökordsforskning, innehållsoptimering och länkbygge, och när jag började se resultatet blev jag helt överväldigad av hur mina organiska besök ökade och hur jag äntligen började synas på de sökord som verkligen betyder något för mitt företag. Inom några veckor märkte jag en tydlig skillnad – fler besökare, längre besökstider och en märkbar ökning av antalet förfrågningar från nya kunder, och jag kände att jag äntligen var på rätt väg och att mitt hårda arbete äntligen började ge resultat. Om du också känner att din webbplats inte syns som den borde och att du behöver hjälp med din SEO, kika in här:
https://synligwebb.se/seo-byra/