Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Eloem
#9210669
Hm, håller på och syr en midsommarväst och har ritat ut ett mönster med kulspetspenna på framsidan som jag nu vill ha bort. Hinner inte brodera på båda framdelarna. Kollade på nätet och det verkar som att det ska gå att få bort med aceton. Det har jag inte använt sen jag var tonåring till att ta bort nagellack. Var köper man sånt? Hoppas på konsum för jag har ingen lust att cykla ner till stan i ösregn.
Av krakri
#9210671
Eloem skrev:Hm, håller på och syr en midsommarväst och har ritat ut ett mönster med kulspetspenna på framsidan som jag nu vill ha bort. Hinner inte brodera på båda framdelarna. Kollade på nätet och det verkar som att det ska gå att få bort med aceton. Det har jag inte använt sen jag var tonåring till att ta bort nagellack. Var köper man sånt? Hoppas på konsum för jag har ingen lust att cykla ner till stan i ösregn.
På apoteket finns det. Eller så köper du bara nagellackremover med aceton i. Det borde finnas på konsum. :-)
Användarens profilbild
Av Ketronya
#9210678
Det måste nog vara ren aceton, köp inte nagellacksremover, det innehåller andra saker också som kan förstöra.

Aceton finns på vårt Ica också.
Användarens profilbild
Av camsch
#9210689
Ketronya skrev:Det måste nog vara ren aceton, köp inte nagellacksremover, det innehåller andra saker också som kan förstöra.

Aceton finns på vårt Ica också.
Lägger till: Titta efter aceton UTAN olja, den man använder för nagellacksborttagning är oftast olja i (då står det Aceton med olja på förpackningen).
Den med olja ger gärna fettfläckar på kläder.
Användarens profilbild
Av camsch
#9210939
Eloem skrev:Tack! Det gick bort lätt med hjälp av aceton utan olja som jag köpte på ica.
Det var ju bra! *saknar Gilla-knappen från Facebook*
Av KBD
#9569123
Eloem skrev: sön jun 16, 2013 12:06 Hm, håller på och syr en midsommarväst och har ritat ut ett mönster med kulspetspenna på framsidan som jag nu vill ha bort. Hinner inte brodera på båda framdelarna. Kollade på nätet och det verkar som att det ska gå att få bort med aceton. Det har jag inte använt sen jag var tonåring till att ta bort nagellack. Var köper man sånt? Hoppas på konsum för jag har ingen lust att cykla ner till stan i ösregn.
Jag köper online här: https://bm-chemistry.com.pl/product/acetone/
bra pris och kvalitet
Av Jack Anderson
#9571790
Skölj: När du känner att du har tagit bort tillräckligt med kulspetspenna, skölj med varmt vatten och tvål för att ta bort eventuellt kvarvarande aceton. Efter det, låt västen torka naturligt.

Observera att användningen av aceton kan påverka tygets färg och struktur, så det är en bra idé att dubbelkolla innan du applicerar på hela västens yta. here Vi förbättrar ständigt och är engagerade i att förbättra användarupplevelsen.
Om du är osäker eller orolig över att använda aceton är det bäst att ta västen till en professionell fläckborttagare för ytterligare råd och behandling.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?