Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Linnea
är den kass eller? jag behöver en för typ raksömmar på gardiner och lakan, absolut inget fancy! 600 kr känns lockande, minst sagt :roll:
Användarens profilbild
Av eedar
OJ! hade ingen aning om att ikea säljer symaskiner!! Jag vill oxå ha en symaskin! Min begagnade gamla happy har gett up... :cry:
Användarens profilbild
Av sSARAa
Jag har den symaskinen.
Syr typ bara gardiner och enklare saker, och för mig är den super.
Vet inte hur man tycker den är om man ska göra mer avancerade saker.
Men den är värd priset.
Dock kan den vara lite klurig att fatta innan man läser instruktionen..

//Sara
Av MammaTess
Jag fudnerar också på att köpa en sån!
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Har inte en sån men deras gamla (är väl idag 15 år) och den tycker jag funkade helt okej (funkar kanske jag skall skriva för den är inte trasig än.....jag har bara bytt maskin ändå.... :roll: )
Användarens profilbild
Av dolvis
Jag köpte den i vintras dagen före min förlossning.... just för att ha till basic grejer, har annars en antik singer som funkar till mycket, men inte sicksack. När jag testade den hackade den och gick allmänt trögt och ojämnt, trots oljning. Lyckades inte ta mig till ett IKEA före sommaren(bor LÅNGT ute i skogen med ett barn som vägrade både vagnar, bil, och sjalar första halvåret) men när jag reklamerade den och stod och velade om jag skulle ta en ny eller få tillgodokvitto, fick jag reda på att de tagit den ur försäljning för kvalitetskontroll.

Så jag rekommenderar den inte. Ev kanske den är bättre nu när de väl har kontrollerat den.
Användarens profilbild
Av SannaM
Jag gillade den inte heller! Högljudd hackade o hoppade över stygn. Tjorvade stup i kvarten med att undertråden antingen gick av eller blev ett trådnystan... Jag hade också tänkt mig typ basal sömnad för oss som inte är så vassa ändå men har nu kommit fram till att det kanske är just då man behöver en maskin som funkar okomplicerat!
Sanna
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?