Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

.
. Fast jag insåg snart nog att de inte skulle vara tillräckliga.
 Fast jag insåg snart nog att de inte skulle vara tillräckliga. "Som killen sa till mig:Men det måste jag ju försvara den stackars selen lite...
"Man kan slänga upp barnet där och gå ut och hugga ved hela dagen. Barnet sitter där och trallat för sig själv, somnar och vaknar helt på önskan. Man behöver inte bry sig om barnet..""

För mig funkade den inte riktigt lika bra, fick snabbt ont i axlarna tyvärr. Har ju ont i perioder och de mer vadderade axelbanden på Ergon funkade bättre för mig (även om jag upplevde Ergon som "för stor" för mig i början). Vet inte om konstruktionen på Skogsnäs ändrats sen dess eller om de ser/känns likadan ut som för över 10 år sedan (då vår Skogsnäs förmodligen blev tillverkad). Vet inte hur stora barn som får plats i en Skogsnäs, men vore skoj att testbära nu för att se den funkar bättre nu för mig.
 För mig funkade den inte riktigt lika bra, fick snabbt ont i axlarna tyvärr. Har ju ont i perioder och de mer vadderade axelbanden på Ergon funkade bättre för mig (även om jag upplevde Ergon som "för stor" för mig i början). Vet inte om konstruktionen på Skogsnäs ändrats sen dess eller om de ser/känns likadan ut som för över 10 år sedan (då vår Skogsnäs förmodligen blev tillverkad). Vet inte hur stora barn som får plats i en Skogsnäs, men vore skoj att testbära nu för att se den funkar bättre nu för mig.  Håll utkik på Tradera, ibland dyker de upp där, såg en för ca 500 för et tag sedan. Eller köp av tillverkaren, då andrahandsvärdet är rätt bra på Skogsnäs.
  Håll utkik på Tradera, ibland dyker de upp där, såg en för ca 500 för et tag sedan. Eller köp av tillverkaren, då andrahandsvärdet är rätt bra på Skogsnäs.  
 - som cyklar likt vinden och uppfinner i Lego och Minecraft. Lillvift -14 som gillar sin Ergo bäst och springer och klättrar däremellan.
 - som cyklar likt vinden och uppfinner i Lego och Minecraft. Lillvift -14 som gillar sin Ergo bäst och springer och klättrar däremellan. 
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?