-  fre jul 29, 2011 11:24

Tänkte köpa min första vävda långsjal. Den ska vara sval och skön såhär i sommarvärmen! Vilken sjal är din sommarfavorit?

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
nettelbarn skrev:Tänkte köpa min första vävda långsjal. Den ska vara sval och skön såhär i sommarvärmen! Vilken sjal är din sommarfavorit?Min personliga favorit är Ellevill Zara och makens favorit är en Groddy(men den groddyn som han gillar är ingen som tillverkats mer än ett fåtal i test syfte)

Bebile74 skrev:Min sommar favorit är Ellevill Paisley den är 50%bamboo 50%bomull
 Helt klart Ellevill Paisley.
 Helt klart Ellevill Paisley.imk skrev:Bebile74 skrev:Min sommar favorit är Ellevill Paisley den är 50%bamboo 50%bomullHelt klart Ellevill Paisley.

p_sarah skrev:imk skrev:Bebile74 skrev:Min sommar favorit är Ellevill Paisley den är 50%bamboo 50%bomullHelt klart Ellevill Paisley.
Gåsen har blivit liggandes hela sommaren, paisleyn har vi använt i princip varje dag! Jätteskön!
 paisleyn kom fram även i år också när det var som varmast. Den är så skön att ha på sig. Igår fick jan använda WBB Morgan den var ok också men inte som paisleyn.
  paisleyn kom fram även i år också när det var som varmast. Den är så skön att ha på sig. Igår fick jan använda WBB Morgan den var ok också men inte som paisleyn. Helt fantastiskt tunn, sval, och inga problem att bara en nastan tvaarig tjej i
 Helt fantastiskt tunn, sval, och inga problem att bara en nastan tvaarig tjej i 
Zilver skrev:Puff. Dags att prata sommarsjalar, tycker jag.
 Jag vill också veta!
 Jag vill också veta!   
  - som cyklar likt vinden och uppfinner i Lego och Minecraft. Lillvift -14 som gillar sin Ergo bäst och springer och klättrar däremellan.
 - som cyklar likt vinden och uppfinner i Lego och Minecraft. Lillvift -14 som gillar sin Ergo bäst och springer och klättrar däremellan. 
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?