Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
Ursäkta en dum fråga men vad använder ni får nålar när ni syr muddbyxor i velour på en overlockmaskin? Vanliga nål till allt eller byter när ni syr trikåmudden eller har ni jerseynål hela tiden? För velour räknas väl som ett trikåtyg??? Eller?? :D
På min maskin står det att det ska vara jerseynål när det är trikåtyg i alla fall. Det blir ju lite skillnad på grovlek på nålar för det finns ju ingen jersey 80 nål vad jag vet utan då blir det ju 90 som gäller??

Med vänlig hälsning
"Inte så bra på det här med tygtekniska termer"
Användarens profilbild
Av florin
Detta verkar variera för olika maskiner. Jag byter ibland, när jag orkar... Det finns alltid en risk att man har sönder tyget när man syr med vanlig nål i velour!!!! Hra dock aldrig drabbat mig och jag har sytt minst 100 brallor på det viset....
Användarens profilbild
Av Anso
Ikväll har jag riktigt gjort mig till och bytt till jerseynålar för att se hur det går. Jag har hittills också sytt med vanliga nålar och det har ju också fungerat bra.
Tack för svaren! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?