Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jahajaok
#9392721
Jag har en trikåsjal (Minimundus) som jag bär min 6 veckor gamla bebis i. Tycker dock det är svårt att få till det så att hon sitter bra i den och nojar lite över ergonomin. Finns det någon i Malmö som man skulle kunna få träffa för lite hjälp?

Med vänlig hälsning, Maria
Av lilith
#9392834
Kul att du hittat hit! :D Puffar upp tråden lite för att se om någon mer svarar! Annars kanske jag kan komma in från Lund, hänger i Malmö ändå ibland.. Bär en tvåmånaders i trikåsjal nu och har lite erfarenhet men vill inte kalla mig expert precis :lol:
Av Jahajaok
#9398354
lilith skrev:Kul att du hittat hit! :D Puffar upp tråden lite för att se om någon mer svarar! Annars kanske jag kan komma in från Lund, hänger i Malmö ändå ibland.. Bär en tvåmånaders i trikåsjal nu och har lite erfarenhet men vill inte kalla mig expert precis :lol:
Tror jag fått kläm på tekniken nu ändå faktiskt :). Har jag precis beställt en vävd långsjal som det ska bli spännande att testa. Bär du även i vävd sjal, lilith?
Av Abunai
#9398369
Jag är också nära Malmö.. :) Vad kul att du börjat få kläm på det! Vävt kan kanske vara lite knepigare just i början, men sen går det på räls det med!
Av lilith
#9398743
Fint! :D

Jag bär i vävd också! Lite knepigare i början som Abunai skrev, men jag tycker man märker rätt snabbt att avlastningen blir bättre för tyngre bebis.

För en pigg, utåtriktad bebis vill jag tipsa om buddha-positionen också, vissa barn vill visst inte alltid bli burna inåt :roll:
Användarens profilbild
Av Bebile74
#9398792
Jag bor i Malmö om du fortfarande behöver hjälp ,vill klämma lite sjalar eller vill prata om sjalar så hör av dig :)
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?