Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av lisabetr
#9384640
Vi skulle så gärna vilja ha en bärjacka i ull, helst ekologisk... :) Någon som har en aning om huruvida det finns? Eller är det sy själv som gäller? (Kanske en ny marknadsnisch i så fall..? :D )
Användarens profilbild
Av CAKirre
#9384642
lisabetr skrev:Vi skulle så gärna vilja ha en bärjacka i ull, helst ekologisk... :) Någon som har en aning om huruvida det finns? Eller är det sy själv som gäller? (Kanske en ny marknadsnisch i så fall..? :D )
Jag har tittat runt lite för egen del, men inte hittat så mycket med ull i, verkar mest vara i fleece av olika kvalitet. Har dock ett vagt minne om att jag sett en kappa som såg ut att vara av ullblandning om inte annat. Kan kolla om jag hittar igen modellen.
Användarens profilbild
Av Jemmah
#9384834
Ketronya skrev:
Jemmah skrev:Mamajacket!

http://www.mammabarn.se/list_varugrupp. ... ugrupp=212
Jag tror den utgått, hittar den inte att köpa nånstans. :/

Men såg att det fanns en kvar i storlek L hos knyt an, till halva priset också! :)
Synd! Jag kollad inte ordentligt.
Vilket superpris för jackan som är kvar, hoppas att någon skyndar sig och köper den! Min är inne på sjunde säsongen och är fortfarande fin.
Användarens profilbild
Av Ketronya
#9384845
Jemmah skrev:
Ketronya skrev:
Jemmah skrev:Mamajacket!

http://www.mammabarn.se/list_varugrupp. ... ugrupp=212
Jag tror den utgått, hittar den inte att köpa nånstans. :/

Men såg att det fanns en kvar i storlek L hos knyt an, till halva priset också! :)
Synd! Jag kollad inte ordentligt.
Vilket superpris för jackan som är kvar, hoppas att någon skyndar sig och köper den! Min är inne på sjunde säsongen och är fortfarande fin.
Ja riktigt bra pris, jag önskar så jag hade råd!!
Användarens profilbild
Av lisabetr
#9384857
Tack fina ni! Vi är små i storleken så ska absolut överväga den i xs... :D
Av Alberta Graham
#9571754
Ja, en ullkappa är en kappa gjord av ull, en naturlig fiber från fårull. Ullrockar är ofta älskade för sin värme, mjukhet och andningsförmåga. De används ofta under vintern eller under andra kalla förhållanden.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?