Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9378937
Jag har blivit sugen på att prova en paisley i bomull/bambu (rea på ellevill just nu :) ), och undrar om någon som provat vill berätta hur stabil den är. En zara i bomull har funkat fint att bära lite större barn i, är det samma sak med paisleyn, tro?

:D
#9379003
Nu var jag iof inte så förtjust i zaran heller men paisleyn upplevde jag som sladdrigare. ( Zaran fick flytta eftersom jag störde mig på att den inte gled när jag knöt utan hakade fast i sig själv. Bra på ett sätt men lurigare vid ryggknytning.) Paisleyn gillade jag de första månaderna för att den var så tunn och mjuk, och snygg! men för mig var den mer svårknuten än andra sjalar. Den gled lätt ihop på axlarna jmf med de tjockare sjalarna som mer ligger still. Så för mig användes den mest första halvåret, men jag vet att andra har gillat den även till äldre barn. ( Vill du prova och låna för att se om det är något för dig så säg till. Vi har kvar vår men bär inte i den.)
#9381578
Det var ungefär just det jag trodde! Paisleyn är nog inget för mig, fast snygg är den ju :love:
Tack för hjälpen, och tack för erbjudandet om att prova, kronärtskocka :D
Ja, det var rea på ellevill.com, lite billigare än ordinarie fast inget superpris 8)
#9381948
Smurfstrumpan skrev:Okej! Jag beställde en Jade istället igår :D Det är så himla bra att få såna här tips kring sjalar här!
Jamen visst är det! :tumup:
För mig är det ofta avgörande.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?