Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9317074
Välmedveten om att vad man tycker om olika sjalar varierar... fungerar Hoppediz supertunn till tyngre barn också? Hur är det med calin blue gauze? Eller måste jag ta vanlig vävd hoppediz? Tanken är att kunna bära bebis eller mellanbarnet på 12 kg vid behov. Jag ska få en girasol av min syster men vill ha iaf 2 sjalar att variera mellan. Vad har ni för erfarenheter av dem?
#9317286
Jag tyckte mycket om både den tunna hoppen och gåsen. Men gåsen tyckte jag var svårare att få till bra på ryggen och tunna hoppen tyckte jag avlastade bättre. Gåsen är svalare, hoppen har lite "lakanskänsla" som stör en del.
För min del skulle jag välja den tunna hoppen om jag ville bära 12 kg barn.
#9317344
jika skrev:Tack för svar. Kanske ta gåsen så till lilla och en annan till stora är den enklaste lösningen ändå..Stora kommer nog mest bäras på höft då och då. Får fundera på det.
Ja, till ett litet barn så är gåsen fantastisk, det var min första vävda sjal :heart:
#9317345
Jag har haft alla tre men gåsen slår allt, jag tycker tvärtemot att den är grymt lätt att få till bra på stora barn, skär inte in nånstans vilket jag tycker hoppediz gör, av den får jag ont överallt medans jag kan bära hur länge som helst i gåsen, Linus var säkert 3-3½ när jag slutade bära.
#9317353
Jennelii skrev:Jag har haft alla tre men gåsen slår allt, jag tycker tvärtemot att den är grymt lätt att få till bra på stora barn, skär inte in nånstans vilket jag tycker hoppediz gör, av den får jag ont överallt medans jag kan bära hur länge som helst i gåsen, Linus var säkert 3-3½ när jag slutade bära.
Du skulle haft "gås-skola" för mig, Jennelii :lol:

Älskade gåsen, och det var en sorg när jag inte fick den att fungera speciellt bra på ryggen (det skar in överallt tyckte jag...)
#9317362
Då blir det en gås i bbväskan! :heart:
Och en annan till storasyster. Finns en affär med sjalar en bit ifrån. Får slinka in där och se om man kan få titta närmare på andra tungviktsbärarsjalar ifall lilla storasyster inte gillar gåsen.
#9317420
camsch skrev:
Jennelii skrev:Jag har haft alla tre men gåsen slår allt, jag tycker tvärtemot att den är grymt lätt att få till bra på stora barn, skär inte in nånstans vilket jag tycker hoppediz gör, av den får jag ont överallt medans jag kan bära hur länge som helst i gåsen, Linus var säkert 3-3½ när jag slutade bära.
Du skulle haft "gås-skola" för mig, Jennelii :lol:

Älskade gåsen, och det var en sorg när jag inte fick den att fungera speciellt bra på ryggen (det skar in överallt tyckte jag...)
Ja det hade jag gärna haft =)

Just på den här bilden tycker jag det ser så skönt ut, skär inte in nånstans o han är rätt stor här också

Bild
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?