Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Tii
#9311695
Jag är ny på sjalar. Jag har en Hopediz Panama som avlatar bra och som jag gillar. Har en Zara som känns för ostabil. Sedan har jag aldrig testat något annat. Vad mer skulle ni gissa på att jag gillar? Vilka sjalar liknar Hopediz? Finns det något med samma avlastning fast tunnare/smidigare tyg? :hmm: :hmm: :hmm:
Av Tii
#9311737
Andelle skrev:Girasol känns hyfsat lik hoppediz, tunnare borde väl blir en Hoppediz supertunn, har du testat den?
Nej, men funderar på en sån...men betyder tunnare sjal mindre avlastning?
Användarens profilbild
Av SCSI
#9311755
En stork kanske?
Jag tycker att BBslen är stadiga å sköna oxå. Och passion fruit är såååååå fin!
Natibaby tycker jag är åt samma håll oxå, och det finns många fina. =)
Av Tii
#9311759
SCSI skrev:En stork kanske?
Du menar en stor sjal? Eller? (Jag ställer säkert dumma frågor) Men i så fall vilka sjalar är stora?
Användarens profilbild
Av kronärtskocka
#9311761
SCSI skrev:En stork kanske?
Storchenwiege
:iagree:
Tror också på en stork. De är lite olika tjocka ( har haft tre olika genom åren som varit tillverkade vid olika tillfällen) men har bra avlastning.
Användarens profilbild
Av maltemalte
#9316330
Jag tycker också att BBslen är stadig och lättknuten.

Jag inbillar mig att de diamant-kyptertvävda sjalarna är lite mer stretchiga. Rätta mig gärna om jag har fel. Jämför med min Natibaby i bambu, men det är kanske materialet i sig som gör att den känns lite mindre stadig.
Användarens profilbild
Av SCSI
#9316386
maltemalte skrev:Jag tycker också att BBslen är stadig och lättknuten.

Jag inbillar mig att de diamant-kyptertvävda sjalarna är lite mer stretchiga. Rätta mig gärna om jag har fel. Jämför med min Natibaby i bambu, men det är kanske materialet i sig som gör att den känns lite mindre stadig.
Ja, jag har haft en vanlig kypertvävd bambusjal som oxå kändes lite mindre stadig, tror det är materialet. Testade en natibaby i råbambu, den kändes stadigare men var inte lika sval och mjukgosig som de "vanliga" som är vävda i nån bambuviskosvariant...
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?