Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Frideng
Jag har en Beco Gemini jag använder i princip hela dagarna till min 11-veckors dotter. Jag bär henne på magen vänd mot mig. Jag har tendens att svanka och överstrecka knäna sedan innan och jag antar att det förstärks av selen. Jag har senaste dagarna börjat få molvärk i ländryggen på kvällarna och börjar bli rädd att jag inte kommer att kunna bära min dotter så mycket dom jag vill (hon somnar inte någon annan stans på dagen). Har ni några tips? Ska jag varva med bärsjal? Vilken typ i så fall? Tips på övningar för att stärka ryggen? Sömntips för dottern om jag inte kan bära lika mycket?
Tacksam för alla synpunkter!
Är det inte tvärtom då? Att du har sen för lågt. Jag får ont när jag bär i bärsele om inte hela vikten vilar uppe på höftbenet. Jag behöver alltså ha hela höftbältet ovanför höftbenet. Viktigast när jag bär på ryggen.
Tack för alla tips! Jag ska helt enkelt testa olika inställningar och se vad som funkar bäst. Tycker även det är skönt att varva med sjal. Snart är hon stabil i nacken så jag kan börja bära på ryggen också vilket ska bli skönt.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?