Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Vaysan
Nu bär jag ofta mina tvillingar på sele rygg och mage. De är än lätta, ca 6 kg. Men de växer och verkar trivas så, den ena har inte åkt vagn på mer än en månad. Han är jämt på ryggen. Hon har velat somna på magen på sistonde. Nu börjar jag fundera på hur det kommer bli när de blir större... Är det någon här som har erfarenhet av att bära två lika stora fram och bak som är större än mina? Kan tillägga att jag oftast har med mig vagn men den funkar snarare som packåsna numera. Kan det vara så att de så småningom vill sitta/sova i vagn? Det är mina första barn. Tacksam för tips och råd!
Användarens profilbild
Av Vaysan
Ja Ponyo då får vi se hur det blir. Får helt enkelt ta en dag i taget. Har köpt en ny vagn som är mer ergonomisk än den jag har nu så kan tänka mig att de sitter skönare, den vagnen går att göra om till singelvagn. Det optimala vore att kunna växla dem på rygg.
Av Ponyo
Vaysan skrev:Ja Ponyo då får vi se hur det blir. Får helt enkelt ta en dag i taget. Har köpt en ny vagn som är mer ergonomisk än den jag har nu så kan tänka mig att de sitter skönare, den vagnen går att göra om till singelvagn. Det optimala vore att kunna växla dem på rygg.
En bugaboo donkey med andra ord? ;) :tumup:
Av honungsmarmelad
Nu har jag bara burit två större barn en kortare stund samtidigt (i två Tula toddler) men jag tyckte i alla fall att det klämde på ett obehagligt sätt väldigt lätt. Jag tror att det skulle bli betydligt bekvämare om man har det ena barnet (det man sätter upp först) i sjal, för det var liksom de hårdare delarna av den undre selen som tryckte väldigt obehagligt på några nerver i nacke och rygg. En sjal och sedan en MT över borde vara optimalt.
Användarens profilbild
Av vovvemor
Jag dubbelbär våra lite då och då, de är 20 månader och väger runt 10 kg. Det funkar bra, man vänjer sig j vid tyngden vartefter. Och vi har förresten en donkey, väldigt trevlig vagn.;)
Av dora
för oss var det också sele både fram och bak som kändes bekvämast - och enklast gällande i -och - urlastning.
var vi båda vuxna bar såklart jag en och maken en.
hemma så bar jag egentligen inte så mycket utan vi flyttade runt mellan olika filtar i huset och höll till på golvet tillsammans....
när tvillingarna blev lite större gillade de vagnen!
Användarens profilbild
Av Vaysan
Kul att höra att man vänjer sig och att Vovvemor bär sina två som är 10 kg tunga.
Jag tyckte det var svårt i början men nu är det ingen konst. Fick hjälp från Mosan här på Sjalbarn.
När jag såg folk ryggbära trodde jag att det där kommer jag aldrig klara! Jag har en Manduca bak och Pognae fram.
Som ni säger så bygger man muskler successivt.
Jag tycker sjal fram tar för lång tid när jag vill få upp och ur dem snabbt. Men fick väl aldrig in snitsen, kanske provar igen sedan.
Nu är jag så nöjd med den här lösningen.
Vilken bärjacka tycker ni är bäst förresten?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?