Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har hittills haft honom kvar i selen eller sjalen, samma hemma har man ju fått gå ofta och haft bebisen i famnen/knät.
Användarens profilbild
Av dallan
Det är typ enda anledningen till att min sambo velat ta vagnen när han ska ut :Hahaa: Jag går med barn i sjal eller knät, men han vägrar. Nu är hon dock så stor att jag kan muta med babblarna på telefonen, då står hon still :)
Användarens profilbild
Av Disaia
Nina & lilla J skrev:
marmite skrev:
Althea skrev:Glad att ha sele med så bebis kan vara på mig. Vagnen får ju inte plats på alla toaletter och skötbordet sätter de ovanför toastolen!
:lol: ja, då skulle det ju bli ganska obekvämt att fälla det och kissa samtidigt... Och svårt att hålla en hand på bebis om man inte är babian :lol:
:Hahaa: Jag ser det bara allt för tydligt.

Jag har nog många gånger gått på toa med liten i sjalen eller i knät. Och det går ju jättebra tills de börjar prata :roll: Det var inte jätteroligt när J ropade inne på en offentlig toalett att: Nu kommer bajset!!!
:Hahaa:
Av Pralina
Jag tycker det är mycket enklare att ha barnet i sjal/sele än att släpa på vagnen och dessutom behöva leta upp en toalett där vagnen får plats. När dottern var liten så fick hon sitta kvar i selen/sjalen när jag gick på toa. Nu kan hon ju gå själv så då får hon kolla på telefonen en stund, hon gillar också babblarna:)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?