Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
Clee skrev:
kvarnvik skrev:Är det någon som vet om denna finns att få tag i som vanlig sjal och isf var?
Bild
Nu finns denna, heter Xela (Xela's Rainbow på vissa ställen) och finns t ex här. Inte alls lika fin när resultatet kom tycker jag, men de borde ha valt en annan varp som fick fram de lysande färgerna. Klargul eller fuchsia/cerise typ.
Men de är ju inte alls lika?
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
kvarnvik skrev:
Clee skrev:
kvarnvik skrev:Är det någon som vet om denna finns att få tag i som vanlig sjal och isf var?
Bild
Nu finns denna, heter Xela (Xela's Rainbow på vissa ställen) och finns t ex här. Inte alls lika fin när resultatet kom tycker jag, men de borde ha valt en annan varp som fick fram de lysande färgerna. Klargul eller fuchsia/cerise typ.
Tyckte desamma. Kändes nästan som lur faktikst..
Av Clee
Ellen och jag skrev:
kvarnvik skrev:
Clee skrev:
Bild
Tyckte desamma. Kändes nästan som lur faktikst..
Nä jag vet, jättemärkligt. Färgerna är inte ens i rätt ordning. Förstår knappt poängen, för den där regnbågen är som en sämre version av alla fina som redan finns. :hmm:
Användarens profilbild
Av Kharmion
Men nej, den där sjalen heter INARA's rainbow. Xela's är en annan.

Såldes av http://www.pieceofcloth.com/ men de verkar inte ha några inne. Man kan kanske maila dem och fråga om de tänker tillverka fler? Dock verkar det som att de gjorde den med röd varp, så den är lite dovare i färgerna
Bild
Av Clee
Kharmion skrev:Men nej, den där sjalen heter INARA's rainbow. Xela's är en annan.

Såldes av http://www.pieceofcloth.com/ men de verkar inte ha några inne. Man kan kanske maila dem och fråga om de tänker tillverka fler? Dock verkar det som att de gjorde den med röd varp, så den är lite dovare i färgerna
Bild
Nämen, det har du ju rätt i! Kom på att jag inte ens spanat in länken jag själv lade ut... :oops: Förlåt för att jag förvirrade er!
Användarens profilbild
Av Emma_oh
Men hur dum är jag då? :Hahaa: :whut: :hellu:
Istället för att städa så googlar jag "girasol wrap" :love: :roll:
Jag måste ha en girasol någon gång men det är ju så svååååårt att välja och hon börjar bli så stor.

Sen måste jag lära mig så här för det är så snyggt
Bild
Av Miltonia
Men - hur många snygga Girasol-sjalar finns det egentligen? :love:
Den där jungle var ju jättefin! :)
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Miltonia skrev:Men - hur många snygga Girasol-sjalar finns det egentligen? :love:
Aaaaaaalldeles för många för att det ska vara riktigt hälsosamt! :lol:
Användarens profilbild
Av Emma_oh
CrazyMagpie skrev:
Miltonia skrev:Men - hur många snygga Girasol-sjalar finns det egentligen? :love:
Men se där har de skjutit sig själva i foten för enda anledningen till att jag inte har en girasol är verkligen att jag inte kan välja! :hellu:
Av Miltonia
Emma_oh skrev:
CrazyMagpie skrev:
Men se där har de skjutit sig själva i foten för enda anledningen till att jag inte har en girasol är verkligen att jag inte kan välja! :hellu:
Hahahaha, precis samma sak här! :)
Användarens profilbild
Av Carolinah
Emma_oh skrev:
CrazyMagpie skrev:
Samma här! Efter massa velande och krångel med beställningar så köpte jag en Earthy Rainbow diamond weave, den är sjukt snygg men har för röda toner för min smak. Så den har jag precis lagt ut till salu här. Den är 5,2 m och helt ny. Bild:

Bild
Användarens profilbild
Av Bebile74
Mitt senaste regnbåge Girasol Gothic :loving: Bild

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?