Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ellen och jag
Jag har en babybundler som är storans, sen en wbs är litens. Vilken trikå ska nya bebisen få? Är aldoria skön? Eller det finns några nya som jag missat? Är inte med i svängen längre :lol:
Av Kickan
Rekommenderar Aldoria utan att ha ngt att jämföra med. Den är helt enkelt underbar :loving: Mjukare än mjukast, tunn men stadig iaf. En grej bara, den går inte att använda upp till 10 kg som påstås. Jag tyckte den hade gjort sitt när lillan vägde 7 kg.
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
Kickan skrev:Rekommenderar Aldoria utan att ha ngt att jämföra med. Den är helt enkelt underbar :loving: Mjukare än mjukast, tunn men stadig iaf. En grej bara, den går inte att använda upp till 10 kg som påstås. Jag tyckte den hade gjort sitt när lillan vägde 7 kg.
Jag brukar byta till vävd ganska fort;) men just där i början
är ju trikå så bra! Jag har kikat på aldoria men tycker färgerna är mesiga :roll:
Av Kickan
Jo det var väl inte de allra roligaste färgerna håller jag med om. Jag har den chokladbruna och tycker den är trevlig. Annars tyckte jag nog den naturvita var allra finast MEN vitt går ju bara bort. Tyvärr så opraktiskt ju. Hoppas du hittar en mjukis som du gillar :)
Av LillaGrodan
Sino gillar jag.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?