Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av äpplebus
#903399
Vad ska jag välja för bärskydd???
(Funderade på jacka ett tag men insåg att då blir det krångligt om nån annan ska bära.)(Dottern är snart 10 mån, vet ej om detta har nån betydelse när man väljer bärskydd)

Det borde finnas en hel del "bärare" här med bra tips? Kan någon dela med sig?
Är det nån som vet om återförsäljare av bärskydd finns med på underbarabarnmässan?(så man kanske kan se något i verkligheten och inte bara på bild)

Tacksam för svar
Användarens profilbild
Av tinkerbell
#906160
Jag hade ett MaM bärskydd och det var toppenbra! :) Bar en hel vinter och vi höll oss varma o goa.
Användarens profilbild
Av äpplebus
#912405
Tack för tipset! Finns det ingen mer härinne som har något att säga i ämnet?
Användarens profilbild
Av Mrs Data
#912429
Jag har precis fått mitt MaM Vinter bärskydd. Det hade gärna fått vara tjockare, planen var ju att inte behöva klä bebben under så att det blir smidigt när jag kommer in. Nu känns det som att jag måste ha overall under också de kallaste dagarna. Får väl hoppas att det inte blir så många sådana här i södern. Har du samma tanke så satsa på det tjockare!
Användarens profilbild
Av äpplebus
#913118
Jaså. Jag vill helst ha ett som man inte behöver ha overall under.
Ska tänka på det om det blir ett MaM. Tack :D
Användarens profilbild
Av äpplebus
#913878
Tack igen ni som engagerar er! :D
Var hittar jag billigast MaMs bärskydd?
Finns försäljare av dessa representerade på underbarabarnmässan?
Användarens profilbild
Av Nira
#913893
Vill du se vinterbärskyddet live så har jag ett... och jo det är ganska tunt fast jag har precis köpt det så jag vet inte ännu hur bra det räcker till i vinter, min son är ju en kamin också så vi får se, måste testa mera! :)
Användarens profilbild
Av Nira
#913898
Jag köpte mitt begagnat här, släng in en köpesannons eller kolla igenom säljes, jag är ganska säker på att jag sett annonser för bärskydd men vet inte vilken sort...
Användarens profilbild
Av äpplebus
#914055
Klart att jag vill se det live om det finns möjlighet till det. :D
Användarens profilbild
Av Nira
#914080
Bara du och jag? :wink: eller ska vi starta Linköpingsträfftråd? :D Det är så tråkigt när det är höstlov för våra ordinarie aktiviteter är inställda, så gärna den här veckan!
Användarens profilbild
Av äpplebus
#914089
:wink: Vi kan ha privat date om du vill. :lol:
Användarens profilbild
Av Nira
#914132
Det blir väl bara bättre om vi är flera? :)
Vi får väl se, startar träfftråd så får vi se hur många vi blir, ska till bvc på torsdag fm men annars kan jag vilken dag som helst, onsdag, fredag, vad tycker du?
Vi kan ju bestämma dag och tid (lunch?) och plats (IKEA?) så får eventuella andra anpassa sig...
Användarens profilbild
Av äpplebus
#914160
Jättebra idé. Ikea...?:hellu:...har nog inte plats för mer tyg. :D
Det är svårt att hitta på ett riktigt bra ställe (funderar). Biblioteket?? Ikea är ok tycker jag, om vi inte kommer på nåt annat. Vi ska på babysång på ons em, så fredag passar oss bättre.
Användarens profilbild
Av Nira
#914232
Ok, vi bestämmer fredag fm/lunch så får vi se om vi får bra tips på ställen av nån annan, startar träfftråd nu...
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?