Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av smurfis
http://www.gobaby.se/barsele-gotland-hemse-gra-bla.html

Bärsele Gotland Hemse har en bärkapacitet på 3,5 - 9 kg och har en idealisk snygg och kraftig design som fördelar vikten. Bärselen är utrustad med en mjuk haklapp som skyddar dina kläder när du bär barnet vänt mot dig och ett nedfällbart nackstöd när du bär barnet vänt från dig. Bärselen kommer även med ett extra avtagbart nackstöd och har vadderade justerbara remmar designade för att kunna lossa och fästa bärselen fort. Bärselen är godkänd enligt den Europeiska normen EN13209-2 för bärselar.

Ålder 3-18 månader.

Bild

Mjuk haklapp som skyddar dina kläder? :hmm: :whut: :Hahaa: ...jag fattar inte. :hmm: Sen undrar jag om det verkligen är så vanligt med såna lättviktare till barn som Simon var som ligger under 10 kg fram tills 18 månader, 9 kg tillochmed!
Av nano
Min bebis väger dryga 8 kg nu och är nästan 5 mån så det skulle bli väldigt kort användingstid för oss...
smurfis skrev:Ingen som har nån teori om haklappen? :hmm:
Jag skulle gillat haklapp om den är utformad på rätt sätt. Jag gillade inte när det blev kletigt av varken värme eller dreggel, så jag fick se till att välja vad jag hade på mig när selen skulle på och la alltid en dreggellapp emellan om jag hade en massa bar hud.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?