Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
gurkan skrev:
gurkan skrev:Nu har jag maskat av västen. Jag behöver virka en kant runt om. Modellen är lite märklig...
Jag kommer spendera kvällen med att repa upp åbäket. Den kommer aldrig användas så som den ser ut nu.
Kan vi inte få se en bild och kanske komma med räddningstips innan du repar upp? Eller är den bortom all räddning?
Användarens profilbild
Av melon
Fryle skrev:
gurkan skrev:
gurkan skrev:Nu har jag maskat av västen. Jag behöver virka en kant runt om. Modellen är lite märklig...
Jag kommer spendera kvällen med att repa upp åbäket. Den kommer aldrig användas så som den ser ut nu.
Kan vi inte få se en bild och kanske komma med räddningstips innan du repar upp? Eller är den bortom all räddning?
:iagree:
Användarens profilbild
Av Fryle
melon skrev:Jag stickar och stickar och stickar. Nu är jag på mudden på tunikans nederkant och sedan är det bara trekvartsärmar och fickpåsar kvar :vågen:
:app:
Av gurkan
melon skrev:
Fryle skrev:
gurkan skrev:
Jag har inte tillräckligt med garn för att rädda den. Och fotografera eländet orkar jag inte. Men nu kan jag plocka upp maskor längs kanten! :vågen: :roll:
Användarens profilbild
Av Fryle
gurkan skrev:
melon skrev:
Fryle skrev:
gurkan skrev:
Jag har inte tillräckligt med garn för att rädda den. Och fotografera eländet orkar jag inte. Men nu kan jag plocka upp maskor längs kanten! :vågen: :roll:
Det tar sig. :tumup:
Av Ponyo
melon skrev:Hur går det för er? Jag är på andra ärmen och har bara två fickpåsar kvar efter det, snart klar alltså :vågen:
Jag är klar med diagramdelen och äntligen går det lite snabbare.
Men nu har jag fått migrän, vilket är lika med stickförbud.
Användarens profilbild
Av melon
Ponyo skrev:
melon skrev:Hur går det för er? Jag är på andra ärmen och har bara två fickpåsar kvar efter det, snart klar alltså :vågen:
Jag är klar med diagramdelen och äntligen går det lite snabbare.
Men nu har jag fått migrän, vilket är lika med stickförbud.
Upptumme och nertumme. Usch då. Hoppas migränen ger med sig fort!
Användarens profilbild
Av glis
Jag är nere vid armbågarna på mina ärmar men de är så mycket tråkigare än mina andra stickningar just nu så de går lite långsamt.
Funderar över framkanten, de skall enligt beskrivningen plockas upp och stickas fram och tillbaka i rätstickning och avmaskas med Icord med knapphål på ena sidan. Eftersom min är lite vid tror jag att jag bara stickar något enstaka varv före Icorden men vad tror ni om knappsidan? Skall jag göra Icord där också eller bara lite rätstickning och vanlig avmaskning?
Användarens profilbild
Av berit
Hej!
Jag läser här och inspireras. Har länge velat sticka en uppifrån och ner kofta, och kollat på Tantkoftas tutorial många gånger. Det som avskräckt mig lite är att hennes halsringningar är så fyrkantiga. Tycker inte det är så fint :oops: men ni verkar ju inte få detta problemet - eller? Era tröjor och koftor är superfina! Och har inte fyrkantiga halsringningar. Hur gör ni?
Av Ponyo
berit skrev:Hej!
Jag läser här och inspireras. Har länge velat sticka en uppifrån och ner kofta, och kollat på Tantkoftas tutorial många gånger. Det som avskräckt mig lite är att hennes halsringningar är så fyrkantiga. Tycker inte det är så fint :oops: men ni verkar ju inte få detta problemet - eller? Era tröjor och koftor är superfina! Och har inte fyrkantiga halsringningar. Hur gör ni?
Mitt första ökningsvarv gjorde jag jämnt fördelade över maskorna (har du 80 maskor så öka var 10:e maska).
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 43
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?